INSTAGRAM #JANUARI '14

maandag, februari 03, 2014


Januari was een drukke maand, zowel op persoonlijk als op professioneel vlak. Hierdoor zijn er iets minder foto's verschenen op Instagram maar toch voldoende om er een maandoverzicht van te maken. Dit was januari...

Rijsel is één van mijn favoriete plekjes om te winkelen. Zeker tijdens de solden want dan kan je hier echt superkoopjes doen. Een aan te raden soldenadresje is Printemps voor de designerhandtassen! Hier kocht ik vorig jaar nog m'n Chloé tas aan -40%! Deze keer hadden ze niet echt hetgene wat ik zocht. Gelukkig maar...


Wanneer ik in Rijsel ben gaat er steevast iets van bij Patisserie Paul mee naar huis, zoals dit suikerbroodje. Zalig!


Ook Antwerpen heeft er de laatste tijd leuke adresjes bijgekregen. Chocolatier Mary bijvoorbeeld (rechtover bakkerij Goossens).


De nieuwe zomercollectie van Dries Van Noten is alweer een pareltje geworden. Veel goud, gecombineerd met zwart en rood. Prachtig! Afgelopen vrijdag ging ik met de mama al eens kijken en uiteraard konden we het niet laten om iets te kopen. 


Inspiratie om de lege mini Diptyque glaasjes te vullen vond ik bij Sabrina van The Beauty Look Book. Naar de goudkleurige paperclips heb ik even moeten zoeken maar uiteindelijk toch gevonden bij Club. Het notaboekje komt van bij Hema.

UNE komt binnenkort met een aantal nieuwigheden waaronder de Skin Nail Colours en deze Rose Minerals Enhancer die ik volop aan het testen ben. 


Instant lentegevoel met Guerlain, Deborah Lippmann, Chanel en het lakje 'Perlé' uit de nieuwe Trianon lentecollectie van Dior dat echt een aanrader is! Swatches zie je hier


Vorig jaar zijn we niet op vakantie gegaan maar ik hoop echt dat het dit jaar wel lukt! M'n vriend en ik kijken er in elk geval enorm naar uit! Dit porseleinen doosje brachten we eerder mee uit Bodrum in Turkije. 


De nagellakremover van Koh is niet bepaald goedkoop maar wel een van de betere die ik al heb gebruikt. Hij bevat geen aceton en toch slaagt hij erin ook donkere nagellakkleuren makkelijk te verwijderen.


Fijne maandag!
Eva
  



11 reacties

  1. Leuek foto's allemaal. Wat zit die Koh nagellak in een prachtige verpakking, da's wel wat anders dan mijn remover die nog geen vier francs kost van de supermarkt, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Idd een mooie verpakking, al denk ik dat je er die wel bijbetaalt ;-)

      Verwijderen
  2. zo veel mooie make up :) dat porselein is ook prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci! Het doosje is een souvenir uit Turkije :D

      Verwijderen
  3. Rijsel is ook één van mijn favoriete shoppingplekjes! Net over de grens, maar ik heb toch altijd een buitenlands gevoel :-) en de verkoopsters zijn altijd vriendelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne fotootjes! Ik ben nog nooit in Rijsel geweest, 't is blijkbaar de moeite met de solden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx Stamatia :) Ja, tijdens de solden kan je echt goede koopjes doen!

      Verwijderen
  5. Leuke foto's. Ik heb die Perlé dit weekend dus gekocht en vind 'm supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Superleuk! Veel plezier met je nieuwe aanwinst :)

      Verwijderen