♥ FURLA 'ISABELLE POUCH'

dinsdag, februari 11, 2014


Make-up tasjes, ik ben er dol op! Ik denk dat ik er ondertussen in elke kleur of uitvoering wel eentje heb en toch heb ik het gevoel dat daar altijd nog wel eentje extra bij kan. Onlangs liet ik mijn oog vallen op deze drie schattige exemplaren van het merk Furla, jullie wellicht beter bekend van de handtassen.


De set die ik kocht bestaat uit drie verschillende tasjes, uitgevoerd in zwart leder maar er zijn ook andere leuke kleuren verkrijgbaar. Het grootste formaat (18,5 x 11) gebruik ik voornamelijk om mijn dagelijkse basis make-up in op te bergen terwijl het middelste formaat (15 x 9) dan weer uitstekend is om bv. pijnstillers of andere kleinigheden in op te bergen. Het kleinste tasje (11 x 7) is ideaal voor kleingeld. 

Alle drie de tasjes zijn gevoerd met blauwe stof en afgewerkt met het Furla-logo wat hen nog luxueuzer maakt. 

Heb je niet echt nood aan drie stuks dan kan je gewoon elk tasje apart aankopen, al wordt het dan wel iets duurder. Ik betaalde 105 euro voor de set van drie wat best wel een mooie prijs is voor een lederen uitvoering die hopelijk toch iets langer meegaat dan nylon.

Deze set is o.a. verkrijgbaar bij Inno (Nieuwstraat - Brussel) of de Furla shop (Louisa - Brussel).

Prijs: 105 euro 



9 reacties

  1. mooie tasjes :) de prijs had ik hoger verwacht

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond de prijs ook een meevaller, zeker voor leder :)

      Verwijderen
  2. 105 voor de drie samen valt inderdaad nog wel mee, mooie set!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, zalig! Schattige tasjes doen het hem toch altijd en de gekleurde voering vind ik een mooi detail.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die gekleurde voering is leuk hé :D

      Verwijderen
  4. Ze zien er heel luxueus uit en voor leder is dat inderdaad geen overdreven prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, mijn schoonzusje heeft ook een tasje van Furla, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen