FAVORIET: RODE NAGELLAK

zaterdag, februari 15, 2014

Ik weet het, dit artikel had eigenlijk gisteren op Valentijnsdag online moeten staan maar om verschillende redenen is dat dus niet gelukt. Eentje daarvan is bijvoorbeeld dat ik bijna vijf uur (5!) aan tafel gezeten heb, echt waar! Mijn vriend had getrakteerd op een romantisch etentje wat blijkbaar toch wat langer leek te duren dan voorzien. Gelukkig was het heel gezellig en viel het eten ook in de smaak.  Kunnen jullie het mij vergeven? ♥

Op Valentijnsdag mocht ik een aantal leuke cadeautjes uitpakken maar dat hou ik graag voor een volgend artikel. Laten we eerst een kijkje nemen naar mijn favoriete rode lakjes want rood staat altijd mooi, valentijn of niet...

Ik heb een selectie gemaakt van zeven favoriete (rode) kleuren die ik het mooist vind én ook het meest draag. 

Swatches op het nagelwiel van links naar rechts: 
Chanel 'Pirate', Essie 'A-List', Bobbi Brown 'Valentine Red', Burberry 'Oxblood', Dior 'Rouge 999', OPI 'Color So Hot It Berns', Chanel 'Rouge Rubis'.

Chanel 'Pirate': donkerrood met koele ondertoon en jelly finish.
Essie 'A-List': donkerrood met dezelfde koele ondertoon als Chanel 'Pirate' maar met een crème finish.
Bobbi Brown 'Valentine Red': klassieke bloedrode kleur met een mooie crème finish.
Burberry 'Oxblood': diepe wijnrode kleur met een crème finish en langhoudende glans.

Dior 'Rouge 999': klassiek rood met een mooie dekkende crème finish.
OPI 'Color So Hot It Berns': medium rode kleur met warmere ondertoon en crème finish.
Chanel 'Rouge Rubis': medium rode kleur met roze ondertoon. Dit is de meest felle rode kleur en ook de meest dekkende (na 1 laagje).


Eva
xx


11 reacties

  1. fantastisch :) ik ben dol op rode nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er dol op, maar heb niet zoveel verschillende rode nagellakjes eigenlijk. De kleuren variëren niet zo sterk vind ik als bij groen of blauw bijvoorbeeld! Wat een prachtige rode lakken heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi om ze allemaal zo samen te zien. Zelf hou ik het meest van warmrood.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb niet echt een voorkeur, hangt een beetje af van wat ik op dat moment het leukst vind ;-)

      Verwijderen
  4. Wauw, mooie rode lakken zeg! Ik laat mijn nagels altijd doen bij schoonheidssalon day and night in amsterdam :) ga eens rood proberen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel moooi!!! Welke van deze nagellakkjes is nu jou favoriet? Ben er erg benieuwd naar.
    Liefs,
    Puk

    BeantwoordenVerwijderen