♥ DIPTYQUE: SAVON L'OMBRE DANS L'EAU

maandag, februari 24, 2014


Tijdens mijn laatste tripje naar Rijsel ontdekte ik bij de Diptyque stand in Printemps alweer een nieuwe verslaving, de geparfumeerde zepen van Diptyque. Ik wist dat ze bestonden maar had ze nog niet gezien bij ons. Als ik me niet vergis zijn er 4 verschillende geurzepen verkrijgbaar: L'Ombre dans L'Eau, Do Son, L'Eau en Tam Dao, waar trouwens ook een Eau de Toilette en Eau de Parfum van bestaat.

Waarom de geurzepen niet in nog meer Diptyque geuren uitgebracht zijn weet ik niet precies maar ik vermoed dat ze wellicht voor de meest populaire geuren hebben gekozen. Van sommige bestaat er trouwens ook een douchegel en bodylotion, mocht je interesse hebben.

Als je fan bent van de geurkaars 'Baies' dan zal L'Ombre dans L'Eau zeker en vast jouw ding zijn aangezien je er dezelfde heerlijke geur van Bulgaarse roos en blaadjes van de zwarte bes in terugvindt, maar dan iets geraffineerder. 

De geurzeepjes van Diptyque komen bovendien in een prachtig doosje wat ze perfect maakt om cadeau te doen. Voor een stukje van 100 g betaal je zo'n 12 €.


Eva
xx

7 reacties

  1. Ziet er goed uit! Ik ben echt dol op Diptyque en dan vooral op de kaarsen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah, nog een Diptyque liefhebber ;-)
      Leuk!

      Verwijderen
  2. Ohlala! Echt iets voor mij, moet ik dringend eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Duur voor een zeepje eh. Maar het ruikt vast heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oké, 't is officieel: ik moet dringend nog eens naar Rijsel. Die verpakking alleen al!

    BeantwoordenVerwijderen