DEBORAH LIPPMANN: SPRING REVERIES COLLECTION 2014

vrijdag, februari 07, 2014


Pastelkleuren zijn weer helemaal in de komende lente, een trend waar ook Deborah Lippmann graag op inspeelt. Voor de liefhebbers - en die zullen er zeker zijn - bracht het merk zes nieuwe pasteltinten uit waarvan er toch wel minstens eentje in je collectie moet belanden.

De collectie bestaat uit zes kleuren waarvan vijf met een crème finish en eentje met een zachte shimmer. Ik kon maar moeilijk kiezen in de winkel, zou het nu Tip Toe Trough The Tulips worden of toch het blauwgroene Flowers in her Hair... Ach, ik ben er nog altijd niet uit maar ik bracht wel al het pastelroze shimmerlakje La Vie en Rose mee. Swatches volgen uiteraard nog!
















Blue Orchid - Build me up Buttercup - Tip Toe Trough The Tulips - Spring Buds - Flowers in her Hair


Hebben jullie een favoriet?

De Spring Reveries collectie is verkrijgbaar bij o.a. Parfuma en Senteurs d'Ailleurs.
Prijs: 22 (limited edition)




5 reacties

  1. tussen zo'n mooie kleurtjes is het moeilijk kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Flowers in her Hair vind ik het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd om 'm op je nagels te zien :-) Ziet er mooi zacht uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het La Vie En Rose lakje vind ik heel mooi. Blue Orchid, Spring Buds en Flowers in her Hair lijken mij ook heel mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb geen favoriet, ik wil ze gewoon allemaal ;-).

    BeantwoordenVerwijderen