BOBBI BROWN 'SEQUIN SHIMMER BRICK EYE PALETTE'

woensdag, februari 05, 2014


De prachtige Shimmer Bricks van Bobbi Brown, wie kent ze niet? Handig voor zij die een beetje kleur en vooral een gezonde glow kunnen gebruiken. Speciaal voor de feestdagen bracht het merk een gelijkaardig doosje uit, maar dan eentje specifiek voor de ogen. Het Sequin Shimmer Brick Eye Palette.

Waar het Shimmer Brick poeder vijf strookjes kleur bevat, bevat dit Sequin Shimmer Brick Eye Palette er maar liefst tien. En ze zijn allemaal even mooi! Ben je op zoek naar intens gepigmenteerde kleuren dan is dit Sequin Shimmer Brick Eye Palette wellicht niet voor jou. Hou je echter van subtiele kleuren en een mooie glans dan is het palette perfect!



Het palette bevat tien verschillende oogschaduwkleurtjes die opgedeeld zijn in kleine strookjes. Ik vind het vooral handig om ze met de vingertoppen aan te brengen waardoor je een lichte kleurwaas creëert. Uiteraard kan je ze ook makkelijk aanbrengen met een oogschaduwkwast. Bij geen enkele kleur heb ik fall out ondervonden. 


(De kleuren aangebracht in dezelfde volgorde als in het doosje)

De eerste vijf kleuren uit het palette zijn ideaal als highlighter of om de binnenste ooghoek op te lichten. De andere kleuren zijn dan weer uitstekend om te gebruiken in de arcadeboog, tegen de wimperrand of als all-over oogschaduwkleur


Het Sequin Shimmer Brick Eye Palette is verkrijgbaar bij Cosmeticary (online) en ook bij Parfuma heb ik er vorige week nog enkele in de winkel zien liggen.

Prijs: 60 




6 reacties

  1. ik ben meer voor de fellere kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De intensiteit van de kleuren valt me wat tegen eerlijk gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had ook wat intensievere kleuren verwacht, zeker voor die prijs...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben best fan van subtiele kleuren, dus denk dat dit right up my alley is!

    BeantwoordenVerwijderen