TIP: CADEAUBOX 'KRANTEN & MAGAZINES'

dinsdag, januari 14, 2014


Binnenkort is het Valentijn en wie weet ben je nog wel op zoek naar een leuk geschenkidee om je vriend of vriendin mee te verrassen. Cadeaubox heeft voor hen een aantal leuke doosjes uitgebracht waarmee je zowel de romanticus als avonturier kan plezieren.



Of je nu houdt van een gastronomisch diner, een weekendje weg of gewoon thuis voor de buis met jouw favoriete maandblad, uit de meer dan 40 verschillende thema-boxen zit er zeker en vast wel een geschikte cadeaubox voor jou tussen!

Ik koop zelf heel vaak interieurmagazines en af en toe ook wel eens een modeblad, zo'n themabox 'Kranten & Magazines' was dus meer dan welkom! In het doosje (wat een en al luxe uitstraalt) zit een boekje en een waardebon dat je recht heeft op het door jou gekozen magazine of krantenabonnement.


Eens je een keuze uit de meer dan 90 verschillende magazines en kranten hebt gemaakt rest het je alleen nog om je cadeaubox te activeren op de website van cadeaubox.be 

Ik verklap jullie graag dat mijn uiteindelijke keuze een jaarabonnement op het maandblad Nest is geworden. En nu maar wachten tot het eerste exemplaar in de brievenbus valt!


Wil je graag een cadeaubox kopen, dat kan via de webshop cadeaubox.be of via Fnac, Standaard Boekhandel, Makro,...

Thema-box 'Kranten & Magazines': Prijs: 29,90 



4 reacties

  1. Origineel cadeau, wist nog niet dat dit kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof idee :-)! De nest is wel 'n tof boekje ook! Ik zou zelf wel moeite hebben met kiezen denk ik (eeuwige twijfelaar, ik?).

    BeantwoordenVerwijderen