'SPRING' WISHLIST

dinsdag, januari 07, 2014



Een nieuw seizoen brengt zoals gewoonlijk weer een flink uitgebreide wishlist met zich mee. In heel wat make-up collecties voor de komende lente zien we veel zachte pasteltinten - altijd fris - met hier en daar een fel accent zoals bij de nieuwe Collection Notes de Printemps van Chanel. ♥!

CHANEL
Chanel brengt dit voorjaar drie lakjes uit, waarvan ik de kleur 'Tapage' en 'Charivari' het meest spannend vind. (Prijs: 23 € - vanaf 17 januari).

REN
De Moroccan Rose Otto bodylijn van REN heeft al jaren een vaste stek in mijn badkamer en nu de verpakkingen helemaal vernieuwd zijn wil ik meer! Bovenaan m'n lijstje: de Sugar Body Polish. (Prijs: 49,85 € - bij Cosmeticary).

PAI SKINCARE
Een skincare merk dat ik in 2014 absoluut wil uitproberen is Pai. Het merk is bij ons in België (nog) niet te koop maar online bestellen kan gelukkig wel. De Rosehip Oil zou naar 't schijnt één van hun bestsellers zijn én uiterst geschikt voor een gevoelige huid. (Prijs: 24 € - bij Pai online).

MARTIN MARGIELA
Niet nieuw maar wel perfect om het voorjaar mee te starten is deze Replica Beach Walk Eau de Toilette van Maison Martin Margiela. De geur doet me meteen aan vakantie denken! (Prijs: 84 € - bij Parfuma).

RAY-BAN
Op vlak van zonnebrillen ben ik nogal een moeilijke. Dit model 'Emma' van Ray-Ban zou het wel eens kunnen worden. Tijdloos en elegant, al zou ik misschien eerder voor de Havana kleur gaan. (Prijs: 87,95 €).


Eva

8 reacties

  1. Ik heb me net de bodywash van Ren Moroccan Rose Otto besteld. Die ruikt zo geweldig! Ik ben ook een grote fan van de nachtproducten van Ren. The Frankincense Revitalising Night Cream is ook onderweg en het Clearcalm 3 Replenishing Night Serum ruikt zalig naar lavendel. Heel ontspannend!
    Zeer leuke wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zalig hé! De bodywash Seaweed & Sage is ook al zo'n aanrader!
      Met hun skincare heb ik ook al goede ervaringen gehad ;) Topproducten!

      Verwijderen
  2. Oh ja, Pai wil ik ook graag uitproberen! Ik weet eigenlijk niet of ik het hier ga kunnen vinden, maar ik ga eens rondkijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de zonnebril en charivari zijn heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke wishlist. Ik vind de zonnebril super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Charivari wordt sowieso aan mijn collectie toegevoegd en die scrub hmmm tempting...
    beautybyau.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha, jij geeft mij alweer zin in de lente! Ik wil dit jaar ook investeren in een fatsoenlijke zonnebril, ben het al 2 zomers aan het zeggen :d

    BeantwoordenVerwijderen