ROGER & GALLET 'HANDS & NAILS CREAM'

maandag, januari 20, 2014


Wie m'n blog geregeld leest weet ik nogal graag smeer met handcrèmes, zeker als ze niet plakkerig zijn. De nieuwe crèmes voor handen & nagels van Roger & Gallet passen perfect in dit plaatje en zijn volgens mij echte aanraders voor wie een goede hydraterende en voedende handcrème zoekt die niet te vet is en bovendien lekker ruikt!


De handcrèmes bestaan in de geuren Rose, Fleur d'Osmanthus en Sublime Bois d'Orange en zijn verrijkt met karitéboter en uitsluitend plantaardige oliën (abrikoos-, olijf- en arganolie) die zorgen voor een langdurende hydratatie. De variant Sublime Bois d'Orange bevat bovendien een SPF 15 wat dan weer erg interessant is tijdens de zomermaanden.  

De crème handen & nagels 'Rose' bevat een extract van rozenblaadjes, gekend omwille van de ontstekingsremmende eigenschappen die de huid extra beschermt tegen irritaties. Beide crèmes zijn plezant om te gebruiken, voelen helemaal niet vet of plakkerig aan en kunnen voor zowel handen als nagelriemen gebruikt worden. Ik ben ook fan van de mini-tubes die een beetje lijken op een tube aquarelverf en zelfs in het allerkleinste tasje passen.


De crèmes voor handen & nagels van Roger & Gallet zijn verkrijgbaar vanaf eind januari 2014, enkel en alleen in de apotheek.

Prijs: 5,50 € (30 ml)
- limited edition -



8 reacties

  1. leuke producten voor een toffe prijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat ze niet al te duur zijn. Ik ben wel benieuwd of ik de geuren wel lekker zal vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga ik zeker uit proberen! Met mijn droge handen is mijn collectie groot, maar er kan er nog altijd eentje (meerdere? :-) ) bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er fijn uit! Handcrèmes genoeg hier, maar misschien dat ik deze toch ook wel ga proberen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb eigenlijk nog nooit iets geprobeerd van Roger & Gallet. Volgens mij moet ik daar dringend eens verandering in brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, wel jammer dat ze limited edition zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen