♥ REMINGTON PRO-AIR SHINE HAIRDRYER

vrijdag, januari 31, 2014


Een leven zonder haardroger? Ik zou het mij eerlijk gezegd niet meer kunnen voorstellen. De tijd dat ik m'n haren liet drogen aan de lucht dateert dan ook uit mijn kindertijd, toen vond ik die weerbarstige haarlokken blijkbaar niet zo erg. Nu daarentegen...

Tot voor kort was het m'n oude vertrouwde Parlux haardroger die de hele klus klaarde, een heel degelijk toestel maar na ruim 10 jaar trouwe dienst had ik stilaan het gevoel dat hij het beste van zichzelf had gegeven. Gelukkig kwam een gulle kerstman tijdens de feestdagen dit nieuwste speeltje van Remington onder m'n kerstboom leggen. Vreugde alom! 



Deze Pro-Air Shine haardroger is de nieuwste telg uit het Remington gamma en is met z'n 2300 watt best wel een krachtige haardroger. Ondanks z'n enorme blaaskracht is deze haardroger opvallend licht en stil wat wel aangenaam is, zeker als iemand in je buurt een tv-programma probeert te volgen. 

De bediening is heel eenvoudig: 3 knopjes waarmee je makkelijk de warmtestanden en snelheden kan regelen, én er is een Cool Shot functie waarmee je je kapsel fixeert. Extra handig en niet onbelangrijk is de afneembare luchtfilter voor een makkelijke reiniging! 


Meestal droog ik m'n haar vrij stijl en dan komt de bijgeleverde blaasmond heel goed van pas. Wanneer ik extra volume in m'n kapsel wil kies ik voor de diffuser die eveneens meegeleverd wordt. Zo'n diffuser is niet alleen handig om extra volume te creëren maar ook makkelijk om krullend haar te drogen.

Naast dit nieuwe Pro-Air Shine model zijn er nog 2 andere modellen verkrijgbaar (Pro-Air Turbu en Pro-Air 2200). Prijzen tussen 19,99 € en 29,99 €, wat zeer schappelijk is!   


De Remington Pro-Air Shine haardroger is verkrijgbaar bij de elektrozaak.
Prijs: 24,99 



6 reacties

  1. Lijkt me een prima haardroger. Ik heb er zelf eentje van Babyliss, en die bevalt me prima. Maar ik gebruik eigenlijk zelden een haardroger, alleen als 't echt snel moet gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een goede haardroger en goed van prijs ook.
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er een handig ding uit. Ik heb een stijltang van Remington waar ik érg tevreden mee ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry heb me reactie perongelijk gewist...
    Maar handig artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen