PERSOONLIJK: INSTAGRAM #DECEMBER

vrijdag, januari 03, 2014


In december had ik enkele dagen vrijaf en dat kwam goed uit aangezien ik nog op zoek was naar enkele last-minute kerstcadeaus. Die vond ik o.a. bij Senteurs d'Ailleurs in Brussel, dé place to be voor als het iets meer mag zijn.

Ik had zo gehoopt om er nog de Pine & Eucalyptus geurkaars van Jo Malone te vinden maar helaas waren die al allemaal de deur uit. Gelukkig heb ik nog een mooie voorraad van Diptyque.


Bij Senteurs d'Ailleurs wil ik zeker nog eens langsgaan voor de producten van Aesop en het enorme assortiment Claus Porto zeepjes!

Koh verraste mij tijdens de kerstdagen met twee lakjes uit hun nieuwe Paparazzi collectie, 'Attention!' & 'Snap Shot!'.  


Geen feestdagen zonder Ferrero Rocher!


Dit prachtige kersttafereel kwam ik heel toevallig tegen. Te mooi om er geen foto van te nemen.

Een beetje bling-bling tijdens de feestdagen met Deborah Lippmann, Bobbi Brown, MAC en Sisley...

Kerstcadeautje van de bf: Het boek 'Miauwkes, Leven met katten', een absolute must voor elke kattenliefhebber!

Het eerste frisse lentegroen in huis!


Mijn Burberry lakjes! besteld bij Douglas.nl


De Old Hollywood collectie van Bobbi Brown was een echt pareltje, zo ook dit Sequin Shimmer Brick Eye Palette!

Schattig, de Fluffy Velvet Nail Art kit van Pupa.



Fijn weekend!


4 reacties

  1. Leuk om te zien! Ik ben heel erg benieuwd naar de lakjes van Koh en wat een grappig boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hoesje voor je iPhone is geweldig. Ik zou alleen al een iPhone kopen omdat ze daar véél leukere hoesjes voor hebben dan voor mijn Samsung Galaxy S3 (voor de rest wel heel tevreden hoor ;-))!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! En ik ga helemaal akkoord: geen feestdagen zonder Ferrero Rocher, zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen