FAVORITE MAKEUP

maandag, januari 27, 2014


Op vlak van make-up ben ik nogal trouw aan m'n favoriete merken. En dat zijn er heel wat. Sommige producten gebruik ik echt al jaren (zoals de Shu Uemura-wimperkruller), andere heb ik sinds m'n blog leren kennen en heb ik soms al voor de tweede of derde keer aangekocht. 

Dit is een overzichtje van de make-up producten die ik momenteel elke (werk)dag gebruik. En aangezien de wekker mij elke ochtend al om 6 uur wakker maakt, hoeft daar echt niet veel meer bij. Da's voor het weekend!


De Tinted Eye Brightener van Bobbi Brown is nog altijd m'n favoriete product voor een wakkere blik. Deze lichtgewicht concealer is heel spaarzaam. Je hebt er echt maar weinig van nodig en hij blijft mooi op z'n plaats zitten. Ik gebruik de kleur 'Porcelain Peach'. Klik hier voor de review.

Ik test heel graag nieuwe mascara's uit, in de hoop ooit de perfecte te vinden. De False Lash Effect mascara van Max Factor komt alvast aardig in de buurt!


Vooraleer ik mascara aanbreng gebruik ik eerst de wimperkruller van Shu Uemura, die zorgt voor een mooie krulling die ook nog eens lang houdt.

De Long-Wear Gel Eyeliner van Bobbi Brown hoef ik jullie wellicht niet meer voor te stellen. Eerder konden jullie mijn liefde voor deze ultra-langhoudende eyeliner hier en hier al lezen. De kleur 'Ivy Shimmer Ink' is nog steeds m'n grote favoriet!


Om mijn lippen te verzorgen en ze te voorzien van een klein beetje kleur gebruik ik graag de Lip Maximizer van Dior die ik afwissel met Crème de Rose, nog zo'n zalig product van Dior. Een review over deze lippenbalsem vind je hier.


Nadat ik een laagje Skin Foundation SPF 15 van Bobbi Brown heb aangebracht - die ben ik blijkbaar vergeten op de foto, oeps... - poeder ik nog lichtjes af met het Sheer Finish Pressed Powder in de kleur 'Soft Sand'. Binnenkort zal ik me precies een nieuw doosje mogen aanschaffen.

De oogschaduwkleur 'Bone' kocht ik op aanraden van de Bobbi Brown MUA bij Parfuma. Ik gebruik 'm graag als all-over om de oogleden te matifiëren maar je kan hem ook gebruiken als basiskleur onder al je andere oogschaduwkleurtjes. 


Fijne (werk)week!
Eva


10 reacties

  1. Heerlijke producten, leuk om te zien wat je vaak gebruikt :) Altijd pareltjes hier..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Crème de Rose is ook één van mijn favorieten. Heb die Lip Maximizer al zien passeren en ben er erg benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beiden zijn heel fijn! De Lip Maximizer is iets minder verzorgend dan de crème maar maakt de lippen wel wat voller ;)

      Verwijderen
  3. Je hebt echt mooie favorieten. Altijd kwaliteit bij jou eh :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie luxe producten! die gloss kende ik nog niet

    BeantwoordenVerwijderen