BIO-BEAUTÉ BY NUXE: MASQUE DÉTOX VITAMINÉ

maandag, januari 13, 2014


Heb jij na de feestdagen ook het gevoel dat je huid wel een opkikker kan gebruiken, dan is het nieuwe ontgiftende vitaminemasker van Bio-Beauty by Nuxe zeker iets voor jou.

We weten allemaal dat niet alleen onzuiverheden maar ook stress de huid dof kunnen maken. Het nieuwe Masque Détox Vitaminé op basis van sinaasappelwater helpt de huid te ontgiften en doet ze weer stralen. Vaarwel grauwe teint! De formule met dubbele werking werkt ontgiftend en verhelderend, wat de teint natuurlijk alleen maar ten goede komt.



De textuur, die is gewoonweg zalig! Om maar te zwijgen over de heerlijke geur van zongerijpte vruchten... Je zou er bijna van willen proeven!

Het gebruik van het Masque Détox Vitaminé is iets anders dan de meeste gezichtsmaskers omdat je het in de huid masseert in plaats van op de huid te laten zitten. Nuxe raadt aan om het masker in een dikke laag op een gereinigd gezicht met masserende bewegingen aan te brengen en vervolgens een 5-tal minuten te laten inwerken. Hierbij verandert de geltextuur in een fijne, zachte olie die bij het afspoelen met water verandert in een melkachtige substantie.  


Ik ben echt onder de indruk van dit maskertje! Met mijn uiterst gevoelige huid moet ik vaak passen voor dit soort gezichtsmaskers maar dit is voor mij toch wel een blijvertje! Ondanks het aanwezige parfum (wat trouwens heel lekker is) kan ik dit masker toch zonder problemen gebruiken.

Mijn huid vertoont veel minder onzuiverheden en ook die enkele zichtbare poriën zijn fijner geworden. Maar z'n grootste troef is volgens mij wel die gezonde glow die het aan je huid geeft, en dat in alle zachtheid!



Het Masque Détox Vitaminé van Bio-Beauty by Nuxe is verkrijgbaar vanaf januari 2014.

Prijs: 19,90 € (50 ml)
(Bij de apotheek, parafarmacies en grootwarenhuizen)



8 reacties

  1. Deze lijkt mij heerlijk om te gebruiken, gaat zeker op mijn verlanglijstje!
    http://pinkit1988.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet ik ook eens gaan uitproberen :D
    beautybyau.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt speciaal, maar Nuxe is een geweldig merk en ik heb er dus alle vertrouwen in ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt speciaal, maar wel héél erg fijn! Mijn huidje kan wel een boost gebruiken dus deze ga ik zeker halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, interessante review! Ik hou van alles wat mijn huid doet stralen. en Nuxe is echt een goed merk. Nog nooit teleurgesteld over geweest. Je hebt weer iets op mijn wishlist gezet. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit masker klinkt heerlijk! Komt op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen