WEBSHOP: ESPRIT.BE

maandag, december 30, 2013


Het is volop winter en toch heb ik de afgelopen dagen of weken amper een dikke trui of jas moeten bovenhalen. Je zou haast denken dat het lente is! Wellicht staan er ons nog wel enkele koude maanden te wachten maar ondertussen neem ik graag al eens een kijkje naar wat komende is voor het volgende seizoen.

Perfect voor elke gelegenheid en iets waar ik mij altijd lekker in voel is een luchtige bloes, al dan niet met een leuke print. In de webshop van Esprit zag ik alvast enkele trendy exemplaren die zeker in aanmerking komen.
















1. Chiffon bloes met beige print: 49,99 € - 2. Chiffon bloes met microprint: 59,99 € - 3. Tuniekbloes met luipaardprint: 39,99 

Het eerste exemplaar is er eentje met een opstaande kraag en afgewerkt met kleine plooitjes. Deze lijkt mij heel mooi bij een rechte pantalon of jeans en een stel hakken. Ook het donkerblauwe semi-transparante bloesje sprak me meteen aan, vooral door z'n eenvoud. 

Het derde is duidelijk iets langer waardoor je het makkelijk over een broek kan dragen. De combinatie van de crêpe chiffon met luipaardprint vind ik anders ook wel geslaagd! Jullie?

Eva


2 reacties

  1. Ik vind wel regelmatig wat leuke dingen bij Esprit, maar toch vind ik het vaak net wat te duur. Tijdens de solden kan ik meestal wel wat leuke stuks kopen voor een beter prijsje. :)

    BeantwoordenVerwijderen