PERSOONLIJK: INSTAGRAM #NOVEMBER

maandag, december 02, 2013


De maand november was allesbehalve zonnig en droog te noemen, op enkele uitzonderlijke droge dagen na. Dit klein gezellig steegje ontdekte ik per toeval tijdens een dagje stappen in Antwerpen. Ik was vooral gecharmeerd door het mooie groen van de wilde wingerd die zich hier blijkbaar heel goed thuis voelt. Je zou voor minder met zo'n prachtige lantaarn bij je in de buurt. 
Is het geen plaatje? 


Ook al is de winter nog niet echt begonnen, voor mij kan de lente niet snel genoeg van start gaan. Aan bijpassende nagellakkleurtjes alvast geen gebrek!


Begin november spotte ik de allereerste hyacinten bij onze plaatselijke bloemist en er gingen meteen al enkele mee naar huis. 


Volgend jaar wordt onze lapjespoes precies 10 jaar maar volgens mij kan ze gerust enkele jaartjes liegen...


Begin november kocht ik mij eindelijk een Dolce Gusto toestel waarmee je in een wip de lekkerste latte macchiatos maakt. De Lungo (koffie) vind ik maar niks, maar de Chai Tea Latte en Latte Macchiato zijn voltreffers! Nu nog een gebruiksvriendelijke website en het komt helemaal in orde, Nescafé ;-)


Geen fan van de Mythic Oil shampoo en conditioner maar wel van hun nieuwe haarparfum! Wat een prachtig flesje trouwens! 


Op een zondagnamiddag... Boule de Berlin + Chai Tea Latte


De geschenkverpakkingen bij REN zijn altijd de moeite vind ik. Dit is er eentje van vorig jaar. 


voor deze 'Patchouli' geurkaars van Diptyque


Bij Zalando bestelde ik deze handige 'acrylic organizer' van Nomess Copenhagen. Ik vind 'm niet alleen heel erg praktisch, hij staat ook mooi op je bureau of kaptafel!


Deze prachtige Terracotta Bronzer en Météorites Pearls komen uit de Crazy Paris Holiday Collection die Guerlain onlangs uitgebracht heeft. Ik ben wel fan van een beetje bronzer in de winter, en jullie?


Happy monday!
Eva
xx



8 reacties

  1. Zoveel leuks en moois! Ben ook fan van die Crazy Terracotta :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe foto's en wat een mooie lapjeskat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci! Dat zal ze graag horen! ;-)

      Verwijderen
  3. Wat een mooie foto's :-) Leuk overzichtje, beetje van dit en van dat, da's tof. Die foto van je kat is echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen