NOMESS COPENHAGEN 'ACRYLIC ORGANIZER' @ ZALANDO

vrijdag, december 13, 2013


Wanneer je op zoek bent naar originele kerstcadeautjes kunnen webshops zoals Zalando erg handig zijn, zeker bij gebrek aan tijd. Tijdens mijn zoektocht kwam ik toevallig dit handige opbergsysteem van het Scandinavische designmerk Nomess Copenhagen tegen, wat wel eens de perfecte oplossing zou kunnen zijn voor al mijn make-up. 

Ik had al een tijdje zo'n doorzichtige organizer van Muji op 't oog maar het model dat ik graag wil lijkt precies elke keer uitverkocht te zijn. De organizer van Nomess Copenhagen is met z'n compacte afmeting (16,5 cm x 16,5 cm) echt ideaal om er allerlei kleine spullen zoals make-up (maar ook bureauaccessoires) netjes en overzichtelijk in op te bergen. 


De organizer is gemaakt uit acryl wat op zich heel sterk is en is ook heel mooi afgewerkt, vind ik. Er zijn 3 lades voorzien waar je makkelijk iets hogere doosjes zoals van losse poeder in kwijt kan. Flesjes nagellak kunnen er net niet in, of je zou ze moeten plat leggen maar de meeste producten (max. 5 cm hoog) passen er perfect in.


In de bovenste lade liggen enkele kleurtjes oogschaduw, poeder en eyeliner (met kleurnaam naar boven) die ik het meest gebruik. Dat maakt het alvast een stuk overzichtelijker!



Deze organizer en nog veel meer accessoires van Nomess Copenhagen vind je op

Prijs: 34,95 euro



9 reacties

  1. heel mooi en handig maar nogal prijzig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, handig! En ook best mooi! Helaas voor mijn stash veel te klein, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er in elk geval héél erg organised uit! Love Nomess!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldige kastjes zelf heb ik er een paar bij xenos gekocht, lijken er best wel op alleen net wat lager, ik vind ze werkelijk waar geweldig, want more! alleen nu ook meer ruimte om ze kwijt te kunnen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn mooi!! Kende het merk nog niet! Ik bestelde er onlangs eentje van Muji!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er gekocht bij zeeman, een etage voor amper 2 euro
    Bij Hema voor 8 euro
    En dan met 3 lades en een etage er boven op , je kunt die eraf halen en ze stapelen als je er meerdere hebt voor 12 euro maar ben momenteel de naam van de winkel vergeten.
    Ben nu nog op zoek naar een grote met lades vind ze prachtig en zeer praktisch maar wil er geen 80 euro aan besteden.

    BeantwoordenVerwijderen