NEW: NUXE NIRVANESQUE

vrijdag, december 20, 2013

De huid van jonge vrouwen tussen 30 en 40 jaar heeft heel wat andere noden dan die van een jonge twintiger. Expressielijntjes, eerste rimpeltjes... om nog maar te zwijgen over die dagelijkse dosis stress en spanningen die hun sporen achterlaten. Ik kan er in elk geval van meespreken.


In 2004 kwam Nuxe met Nirvanesque, een verzorgende crème die de eerste lijntjes en kreukjes in het gezicht gladstrijkt. Vandaag gaat Nuxe nog een stapje verder en ontwikkelde de nieuwe Nirvanesque met een uiterst geconcentreerd extract van de boompioenwortel die een neuro-ontspannende werking biedt

Het complex van blauwe lotuszadenklaprozen en witte malvewortel dat trouwens ook in de rest van het nieuwe gamma terug te vinden is, zorgt voor minder microspanningen in de huid waardoor ze er meer ontspannen en gladder uit ziet. 

Het Nirvanesque gamma telt vier nieuwe producten waaronder Nirvanesque Light (gemengde huid), Nirvanesque (normale huid), Nirvanesque Enrichie (droge tot zeer droge huid) en Nirvanesque Yeux voor de oogomtrek.

De Nirvanesque (normale huid) belooft de huid te ontspannen, te hydrateren en op lange termijn fijne lijntjes aan te pakken. De smeuïge textuur, in combinatie met de hemelse geur van rozenolie zijn voor mij alvast voldoende om deze crème elke avond te blijven smeren.
  
Nirvanesque Light vind ik dan weer uitstekend voor overdag omwille van zijn matmakende formule die ook nog eens de talgproductie doet afnemen. Perfect voor gemengde huidtypes en tijdens de zomermaanden. Een winner!

Ook voor de oogomtrek is er een specifieke crème voorhanden. Nirvanesque Yeux is een fijne, niet-vette crème met o.a. plantaardige cafeïne, hyaluronzuur en corrigerende pigmenten die de tere huid rondom de ogen gladstrijkt en doet oplichten. Wel jammer dat de oogcrème geparfumeerd is, vind ik. Hierdoor is hij misschien niet voor iedereen geschikt.


Het volledige Nirvanesque gamma van Nuxe is verkrijgbaar bij de apotheek en drogist.

- Nirvanesque (normale huid): 36,90 euro (50 ml)
- Nirvanesque (droge/zeer droge huid): 36,90 euro (50 ml)
- Nirvanesque Light (gemengde huid): 36,90 euro (50 ml)
- Nirvanesque Yeux: 24,90 euro (15 ml)



3 reacties

  1. Ik stond deze week nog te twijfelen of deze mee naar huis zou nemen. Ik heb het toen niet gedaan. Maar misschien gebeurt dat nog wel... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt zeer interessant voor een meisje dat pas 30 is geworden. Denk dat die light-variant het beste bij mijn huidtype past...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nuxe heeft altijd fijne producten :-) vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen