NEW IN: DIPTYQUE 50TH ANNIVERSARY 5 CANDLE GIFT SET

maandag, december 09, 2013


Diptyque bracht voor de feestdagen een aantal prachtige geschenksets uit waaronder deze 50th Anniversary 5 Candle Gift Set. Aanvankelijk was er een beetje twijfel of ik nu voor de Holiday Coffret of deze 50th Anniversary Gift Set zou gaan (eeuwige twijfelaar), maar wellicht heeft de bestseller 'Baies' (die enkel in de 50th Anniversary Gift Set zit) de doorslag gegeven.



De 50th Anniversary 5 Candle Gift Set bevat vijf geurkaarsen van elk 35g. Da's misschien niet zo groot maar ik vind het wel ideaal om ook eens andere geuren te ontdekken die ik anders wellicht nooit had gekocht. 

Naast de populaire geur 'Baies' (die ik echt al eeuwen wil uitproberen) bevat deze set nog vier andere iconische geuren: 'Thé', 'Jasmin', 'Fiquier' en 'Ambre'. Alle vijf heel verschillend maar wel lekker! 



Wil je graag jezelf of iemand anders verrassen met een Diptyque giftset dan is snel zijn de boodschap! Deze sets vliegen namelijk de deur uit!


Diptyque 50th Anniversary 5 Candle Gift Set
65 euro

Verkrijgbaar bij: Cosmeticary Antwerpen & webshop



7 reacties

  1. Mooie set en ik denk inderdaad dat je daar wel wat mensen content mee kan maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my, denk dat ik de volgende keer bij Cosmeticary bakken geld ga uitgeven ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da's een gevaarlijke winkel voor mij! Zoveel leuke dingen altijd :D

      Verwijderen
  3. lijken mij heerlijke kaarsen maar wow wat een prijs haham heb best wat over voor een geurkaars maar dit gaat mij persoonlijk net te ver, hebben ze er goud in verwerkt (grapje)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, ik hou van geurkaarsen, zo sfeervol in huis.

    BeantwoordenVerwijderen