E.L.F. NAIL COLLECTOR BOX 'NAIL CUBE'

donderdag, december 05, 2013


Met de feestdagen voor de deur zijn wellicht nog heel wat mensen op zoek naar een passend cadeautje. Een leuke (budget)tip die ik graag met jullie deel is deze Nail Collector Box van E.L.F. waarmee je ongetwijfeld elke nailfashionista gelukkig maakt!



De Nail Collector Box van E.L.F. bestaat in drie verschillende uitvoeringen: 'Everyday', 'Brights' en 'Nail Cube' (degene die ik bezit). Persoonlijk vind ik 'Nail Cube' heel interessant omdat hij zowel lichte als donkere kleuren bevat waarvan sommige echt wel de moeite zijn!

Enkele lakjes hebben een crème finish, maar er zitten ook enkele mooie parelmoeren lakjes tussen én zelfs twee glitterlakjes!



Naast de nude tinten vind je in de 'Nail Cube' box ook iets fellere tinten nagellak terug. Die zijn bijvoorbeeld heel leuk voor de feestdagen, zeker het glitterlakje!  


Voor de E.L.F. Nail Collector Box betaal je 14 euro ofwel 1 euro per lakje en dat is best wel een mooie prijs vind ik. De kwaliteit van de meeste lakjes vond ik goed, al had ik één flesje dat nogal dik en stroperig was.

De flesjes zijn vrij basic en ook minder mooi afgewerkt maar de vele leuke kleurtjes maken gelukkig veel goed. De droogtijd was prima en qua houdbaarheid mag je toch op een 3-tal dagen rekenen vooraleer de lak begint te chippen. Niet slecht dus!


Wil je graag swatches zien van een bepaalde kleur, geef gerust je voorkeur door bij de comments!

De Nail Collector Box is verkrijgbaar in de E.L.F. webshop
Prijs: 14 euro (14 x 6 ml)  


5 reacties