DIOR: MANICURE 'HUILE ABRICOT'

maandag, december 23, 2013


De manicure lijn van Dior werd onlangs volledig vernieuwd en uitgebreid met een aantal nieuwe producten. Eentje waar ik meteen benieuwd naar was is deze Huile Abricot, een voedende nagelolie voor dagelijks gebruik.

Zoals de meeste nageloliën wel doen gaat deze Huile Abricot voornamelijk voeden en versterken. Ook droge velletjes en nagelriemen worden grondig aangepakt zonder plakkerig of echt vettig aan te voelen. Ideaal om altijd bij de hand te hebben!



Over de werking van deze nagelolie ben ik zeker tevreden. Ze trekt netjes in waardoor ik eigenlijk al meteen weer aan de slag kan zonder vrees voor vetvlekken e.d. De geur, die vind ik persoonlijk nogal overheersend en daardoor ook wel een beetje storend.

Het ziet er dus naar uit dat ik binnenkort weer m'n vertrouwde Avoplex Cuticle Oil van OPI zal inslaan.

De Huile Abricot van Dior is verkrijgbaar in de parfumerie
De prijs weet ik niet meer precies maar ik dacht dat ik rond de 23 euro heb betaald.



4 reacties

  1. jammer van de geur zeg! Vind hem persoonlijk ook net wat te duur ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil die crème uit dezelfde lijn, maar die is ook niet bepaald goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er al veel positiefs over gelezen maar ik kan me niets voorstellen bij de geur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt wel goed, buiten de geur dan, maar misschien stoort hij mij niet.

    BeantwoordenVerwijderen