DE MOOISTE LAKJES VAN 2013!

dinsdag, december 31, 2013


2013 was een jaar waarin heel wat mooie lakjes uitgebracht werden, noem het gerust een topjaar! Als grote nagellakfan was het niet altijd even makkelijk om daaraan te weerstaan maar sommige kleurtjes mochten gewoon niet ontbreken in mijn collectie.

Vandaag toon ik jullie mijn persoonlijke favorieten van het afgelopen jaar. Het zijn er negen geworden. Al een beetje benieuwd geworden?



Kure Bazaar heb ik ontdekt in 2013, prachtige kleuren die lang blijven zitten! Deze koraalkleur 'Coquette' is m'n favoriet. (Check!). 

Een mooie roodtint met een vleugje oranje én een buitengewoon goede textuur is 'Trafalgar' van Dior. Lakt zalig! (Check!).

In het voorjaar bracht Chanel de kleur 'Lilis' uit, een fris lentekleurtje die ik heel vaak gedragen heb. (Check!). Nog zo'n aanrader is 'Rouge Rubis' van Chanel, waarschijnlijk één van de mooiste roodtinten in m'n collectie nog hiertoe! (Check!).



Deborah Lippmann wist me in 2013 te verbazen met deze twee schitterende lakjes uit de Jewel Heist collectie. Opnieuw twee lakjes die ik heel vaak gedragen heb. (Check!).


Eén van de meer recentere lakjes in mijn collectie is deze 'Minuit' van Dior. Prachtig! Hiervan heb ik nog geen swatches gemaakt maar die komen er snel aan, beloofd!

'Taboo' van Chanel is iets meer paars van kleur maar heeft dezelfde prachtige shimmer! Ook van deze kleur komt er nog een apart artikel!

Velen waren niet zo gek op de parelmoeren finish van 'Rouge Moiré' van Chanel maar ik vind 'm prachtig! Een klassieker als je het mij vraagt! (Check!).



Ik ben benieuwd of er in 2014 minstens evenveel mooie lakjes zullen uitkomen!
Geniet van de feestdagen en ik zie jullie graag terug in 2014!

Eva


11 reacties

  1. Ik vind de nagellakjes van de lentecollectie van Dior er alvast héééél veelbelovend uitzien! ;) Alvast een goed begin voor de favorieten van 2014 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Koraalkleurige lakjes zijn nooit verkeerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kure Bazar moet ik zelf ook nog eens testen. Coquette lijkt me een goede kleur om mee te beginnen, want dat is echt ook iets voor mij. Verder alleen maar toppertjes in je lijstje!
    Fijne feestdagen, Eva!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oe, ik heb net deze week nog Taboo meegegrist uit de winkel :-) Joepie, die gaat voor vanavond op mijn nagels :-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik ben blij dat Taboo er bij zit, zo mooi is die! Happy New Year alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vooral het zalm kleurtje van kure bazar vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie selectie :) gelukkig nieuwjaar Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn stuk voor stuk érg mooie kleurtjes. Dat blauw van Deborah Lippmann is to die for!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2013 echt een roodkleurig jaartje. Rolling in the deep ziet er prachtig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,

    Mooie nagellak. Ik vind rood en roze altijd heel mooi, vooral in de zomer. Ik ga nooit naar buiten zonder rood of roze gelakte teennagels.

    Groetjes,

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen