BUDGET TIP: E.L.F. FACE BRUSHES

woensdag, december 11, 2013


Dat degelijke make-up borstels niet altijd duur hoeven te zijn daar zijn deze Kabuki Face Brush en Blush Brush van E.L.F. het mooie bewijs van. Eerder konden jullie mijn positieve bevindingen hierover lezen en vandaag vertel ik jullie graag wat meer over drie andere toppers uit het E.L.F. gamma! De Stipple Brush, Small Stipple Brush en Small Tapered Brush...  

De E.L.F. Studio-lijn werd recent uitgebreid met een aantal borstels waaronder de Stipple Brush en de Small Stipple Brush die vrijwel meteen mijn aandacht trokken. Beide make-up borstels zijn vervaardigd uit synthetisch haar en kunnen zowel met foundation als poeder gebruikt worden.


Nu heb ik in mijn collectie make-up borstels wel een aantal duo fibre borstels (zoals de 187 en 130 van MAC), qua zachtheid moeten deze twee exemplaren van E.L.F. alvast niet onderdoen. De haren van de E.L.F. Stipple Brushes bestaan voor 100% uit synthetische haren en doen mij zelfs een beetje denken aan de 'SE' borstels van MAC die je vaak in setjes tegenkomt.  

De Stipple Brush gebruik ik graag om foundation aan te brengen maar je kan hiermee ook poeder en bronzer feilloos aanbrengen. Iets kleiner is de Small Stipple Brush die dan weer extra handig is om concealer of blush aan te brengen. Over beide borstels ben ik zeer tevreden!



Als laatste nog iets over de Small Tapered Brush want ook deze borstel is een aanrader! Deze borstel met kleine borstelkop leent zich uitstekend voor het preciezere werk zoals het aanbrengen van poeder onder de ogen. Uiteraard kan je deze borstel ook gebruiken om bepaalde delen in het gezicht op te lichten of te shaduwen. Ook deze voelt superzacht!  


Tot hiertoe ben ik zeer tevreden over mijn drie nieuwe make-up borstels. Ze voelen stevig en toch superzacht. Ze hebben geen last van haaruitval en blijven mooi in vorm, zelfs na enkele wasbeurten. Dit allemaal voor een meer dan schappelijke prijs!


Deze make-up borstels zijn verkrijgbaar in de E.L.F. webshop

- Stipple Brush: 4 euro
- Small Stipple Brush: 4 euro
- Small Tapered Brush: 4 euro 



9 reacties

  1. ziet er goed uit, lijken me fijne kwasten xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik nog elke dag enkele van hun oogmakeup borstels en vind ze ook heel fijn! Deze klinken ook prima, hou ik in het achterhoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de stipple brush ben ik ook zeer tevreden over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook wel tevreden over de ELF brushes :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeh dat klinkt goed en duur zijn ze ook niet!

    BeantwoordenVerwijderen