BOURJOIS 'RED DINGUE' & 'IT'S RAINING STARS' - CHRISTMAS 2013

maandag, december 16, 2013


We blijven nog even in kerstsfeer, deze keer met Bourjois die speciaal voor de feestdagen twee nieuwe trendkleuren voor de nagels heeft bedacht. 'Red Dingue', een tijdloos bordeauxrood en het fonkelende 'It's Raining Stars' waarmee je gegarandeerd de show steelt tijdens de feestdagen.



'Red Dingue' is een dieprood lakje met mooie glanzende crème finish die prima dekt in twee laagjes. Op zich een mooie kleur maar voor mij persoonlijk geen echte must aangezien ik al vrij veel vergelijkbare kleuren heb.

'It's Raining Stars' vind ik dan weer wel vernieuwend in mijn collectie. Een leuk glitterlakje maar dan eentje met een heel bijzonder effect! Doordat de zilveren glittertjes zo geconcentreerd zijn krijg je een mooi dekkend effect, zelfs na één laagje. 


Door de combinatie van parelmoer en geconcentreerde zilveren glittertjes krijg je ook een totaal andere structuur wat een beetje aanvoelt als een liquid sand lakje. Ik vind het alvast geslaagd!

Beide lakjes beschikken over een handig panoramisch borsteltje waarmee je moeiteloos je nagels kan lakken en drogen ook heel snel. Ook qua houdbaarheid zijn deze 1 Seconde lakjes van Bourjois zeker aan te raden!


Beschikbaar vanaf eind november 2013 bij Di, Inno, Kruidvat en Ici Paris XL.
Prijs: 8,49 euro (9 ml)


Fijne maandag!
Eva
xx


5 reacties

  1. Allebei erg mooi ! Ik ga zeker voor glitter met de feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinatie, heel Christmassy :-) Ik hou van Bourjous lakjes. Kwaliteit voor weinig geld!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook fan van hun lakjes!
      Prijs/kwaliteit zijn die echt wel top! :)

      Verwijderen