4 JAAR EVA'S BEAUTYBLOG: WIN CAUDALIE KERSTKOFFERTJE! - AFGESLOTEN

woensdag, december 25, 2013



Omdat het vandaag Kerstdag is én mijn blog komende zaterdag precies 4 jaar wordt, heb ik een leuke verrassing voor jullie! Ik mag van Caudalie 4 lezeressen gelukkig maken met één van deze vier prachtige christmas boxes.

Zin om er eentje te winnen?
Kijk snel verder om mee te doen!






WAT KAN JE WINNEN?

Ik heb 4 kerstkoffertjes om weg te schenken:
- Divine Indulgence set
- Fleur de Vigne set
- Thé de Vignes set
- Moisture Cocoon set

De volledige omschrijving en inhoud van de koffertjes vinden jullie hier nog eens terug.


HOE KAN JE WINNEN?

- Mail je naam, adres én voorkeur koffertje naar: beautyblog.eva@gmail.com
- Een reactie nalaten op dit artikel is niet verplicht maar het geeft je wel een extra kans


De winactie loopt t.e.m. 5 januari 2014 (23u59), de 4 winnaars worden persoonlijk verwittigd. Veel succes!

* De winnaressen werden persoonlijk verwittigd*



61 reacties

  1. Wauw, wat een mooie winactie! Ik doe zeker mee!
    Merry Christmas!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuke winactie.! ik wil graag een gokje wagen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie winactie! I'm in :)
    Al 4 jaar Eva's Beautyblog, wat geweldig, toch! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat Eva :) doe er nog vele jaren bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een superleuke winactie ! Proficiat met je blogverjaardag! Ik doe graag mee en heb je al gemaild ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eva, gefeliciteerd met je leuke blog. Al 4 jaar lang goede artikels en fijn om te lezen. Hoop dat er nog vele blogjaartjes volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat! I love your blog :-) Mailtje komt er meteen aan. Enneuh, happy holidays eh :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie actie. Ik heb zojuist een bericht gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dikke proficiat, ik doe graag mee! Caudalie is zo'n geweldig leuk merk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je blogverjaardag ! Pakketjes van caudalie zijn altijd een goed idee.

    Groet, astrid v.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeej superleuk, ik doe graag mee voor mijn moeder! Nogmaals gefeliciteerd met je blog B-day!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je blogverjaardag ! Ik heb mijn kans gewaagd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super actie Mijn droge winterhuidje kan wel zo'n koffertje gebruiken... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke actie!!
    gefeliciteerd met het 4jarige bestaan! ga zo door
    ik doe ook mee! (in email naam is Jennie :p)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hohoho, oke, kerst is misschien al geweest, maar ik zit er nog helemaal in. Leuke prijs en afterchristmas cadeau!! :-) Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke actie! Gefeliciteerd met je blog! Keep up the good work! :) Vriendelijke groet, Tahlia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lijkt me zo lekker!
    Een fijne jaarwisseling allemaal!
    Ik ga voor Thé de Vignes set.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke actie!
    Ik heb wel eens producten van Caudalie in de glossybox gehad, en deze waren erg prettig voor mijn huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik heb ook meegedaan , maaaaaaaaaar wat is het moeilijk kiezen ze zijn allemaal zo fijn om te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Take care of your body. It's the only place you have to live. -Jim Rohn

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ***Happy Birthday to me*** ben vandag,28 december,jarig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gefeliciteerd, en nog vele jaren!!! en het lijken mij heerlijke koffertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd, vandaag op de kop af 4 jaar beautyblog !
    Ik zou heel graag willen winnen, het zijn heerlijke producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte gefeliciteerd!!!!! Ik doe graag mee met dit prachtig cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. lijkt me super als ik zou winnen!!!! en complimenten voor je geweldige beautyblog ook! groetjes, joyce van meeuwen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met je 4-jarig bestaan. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ho ho hooooooooooo dat is moeilijk kiezen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super super leuke winactie zeg! :D Wauw! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een woord....... Heerlijk z`n koffertje!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke winactie. Nu maar duimen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo'n koffertje is een prima traktatie voor een 4e verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een heerlijke producten allemaal! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  33. leuke actie, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe graag mee aan deze verwenactie
    En ik wens je nog vele gezellige blogjaren
    Groetjes Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ga helemaal uit mijn dak met een Christmas box van grote klasse, leuk om zowel een ander als mezelf mee te verrassen. De prijs, een Fleur de Vigne set, die kans is helaas super klein, maar met
    http://evasbeautyblog.blogspot.nl op mijn beeldscherm, heb ik toch ook al het gevoel een echte winnares te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Divine Indulgence set, want met deze geweldige set voel ik me samen met Eva goed, voel ik me lekker, voel ik me fijn en weet ik zeker dat ik héél blij zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lijkt me heerlijk om mezelf lekker mee te verwennen,
    dus net meegedaan en nu duimen maar...
    Groetjes van Esther uit Eindhoven.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een verwennerij. Super leuke sets.
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heerlijk pakket, leuk zeg
    Damique

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dat is nog eens een heerlijke verwennerij! Ik ga flink duimen... Groetjes Anita a.tuuk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een superleuke win actie. Heerlijke pakketten om mijzelf eens lekker te verwennen. Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super leuke win actie! Ik ken de producten van Caudalie niet, maar ik heb er veel goeds over gehoord!
    Groetjes,

    Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Een lekker fris en fruitig gevoel met Claudalie! Ik wil het graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Lekker zo'n koffertje, ik wil graag op reis in mijn eigen badkamer ;-)
    XxX
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd.

    Ik ga je een mailtje sturen want ik wil graag winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hallo,

    Hartelijk gefeliciteerd met het 4 jarig bestaan
    Ik hoop dat dit leuke blog nog vele jaren door zal gaan
    Deze geurige koffertjes brengen vast heel veel geluk in het nieuwe jaar
    Met hun betoverende een onweerstaanbare geur maken ze vast al je dromen waar
    Nu maar hopen dat een van de koffertjes mij ook met haar geur wil omgeven
    Zodat we samen 2014 kunnen gaan beleven

    Groetjes,

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd met het 4 jarig bestaan, erg leuk.
    Ik doe graag mee voor z'n heerlijke geur koffer.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Met je vierig jarig bestaan weet ik het pakje niet te kiezen:
    ik kies altijd met het mailen wat ik wil:
    met het mailen kies ik de juiste prijs:
    dan zal je wel zien wat ik wijs vind:
    ik wens blog en voor iedereen een gelukkig jaar voor :
    hopend een jaar voor vol met respect::
    ik kies dit toffe cadeau voor men moeder als kerst en niewe jaar :
    dit is alleen van goud waarde:
    omdat men moeder alles voor me doet;
    wil ik dit kleine pakjes geven aan men ma:
    alleen dit kleine gebaar:
    is voor men moeder alles waard:
    ik hoop dat jullie men moeder dit pakje gunnen;
    ze verdient zo een cadeau als geen ander:
    zij sta alle dagen voor me klaar:
    en dit is voor me geen zilver maar van gouden waarde:
    met dit gedichtje zal ze heel heel heel blij mee zijn:
    ze verdient dit ze vind dit zo fijn:
    als men moeder is er zo maar voor mij maar een:
    want zo een moeders bestaan er geen twee:
    Van zijn zoon Bart Blondeel:moeder je bent een schatje smaaaaaak!!!!xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd en doe graag mee met deze mooie actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Super actie voor een leuke blog! Gefeliciteerd met 4 jaar Eva's Beautyblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een leuke actie en gefeliciteerd met je jubileum! Annelaure.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Echt zo'n leuke winactie! Happy happy 4 years of blogging!Ik doe ook mee.^^

    BeantwoordenVerwijderen