4 JAAR EVA'S BEAUTYBLOG + GIVEAWAY! - AFGESLOTEN

zaterdag, december 28, 2013


Precies 4 jaar geleden, op zaterdag 28 december 2009, verscheen hier het allereerste blogartikel. Al snel volgde er een tweede en derde artikel... en ondertussen staat de teller op ruim 1000 artikels. Wat gaat de tijd toch snel! 

Als ik terugblik op de voorbije 4 jaar kan ik alleen maar positief zijn. Ik hou er nog steeds van om alleen de allerleukste beautynieuwtjes én mijn persoonlijke ontdekkingen met jullie te delen. Als het aan mij ligt gaan we gewoon nog enkele jaren verder, deal?

Om jullie te bedanken heb ik voor 4 van jullie een fantastisch verwenpakket samengesteld, boordevol luxueuze verwennerijen waarvan ik denk dat het bij heel wat lezers in de smaak zal vallen. Een welgemeende dank ook naar de pr-mensen voor de fijne samenwerkingen van het afgelopen jaar!


WAT KAN JE WINNEN?

4 verwenpakketten t.w.v. 340   met daarin:

1. Vichy LiftActiv Serum 10 'Yeux & Cils'
2. Kiehl's Ultra Facial Cream
3. Lancôme Ombre Hypnôse
4. Vichy Nutri Extra Body Scrub
6. Lancôme Hypnôse Drama mascara
7. Giorgio Armani Aqua di Gioia essenza 'eau de parfum' 50 ml
8. Vichy Aqua Destock 'anti-cellulite'
9. Bioderma Hydrabio H20 micellair water
10. Diesel Loverdose 'eau de parfum' 50 ml
11. Vichy Nutri Repair Hand Cream



HOE KAN JE WINNEN?

- Ik ben heel benieuwd naar wat jullie graag (en minder graag) lezen op Eva's Beautyblog, en/of suggesties...
- Mail je feedback, naam en adres naar: beautyblog.eva@gmail.com
- Een reactie nalaten op dit artikel is niet verplicht maar geeft je wel een extra kans om te winnen.


De winactie loopt t.e.m. 5 januari 2014 (23u59), de 4 winnaars worden persoonlijk verwittigd. Succes aan iedereen!

* De winnaressen werden persoonlijk verwittigd * 



31 reacties

  1. Ik doe mee! Heb je reeds een mailtje gestuurd :) Nogmaals proficiat gewenst met de verjaardag van je blog! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat, Eva! En wat een geweldige pakketten heb je laten samenstellen door de merken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige pakketten! Mijn feedback is zonet via mail verstuurd. Hopelijk heb je er iets aan. :)
    Gefeliciteerd met het vierjarig bestaan van de blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy Birthday and hé ***Happy Birthday to me *** want ik ben vandaag,28 december,jarig ;-)
    Leuke snuiserijen (lippgloss in olijke of romantische verpakkingen bijvoorbeeld) daar ben ik, dól op !!
    Volg je onder Momzymom.Momzy of DinyG

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepieeeeeeee! Hartelijk gefeliciteerd en I am soooooo in :-D

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. EVA! Happy happy BLOG-birthday!
    Ik ben al héél lang fan & zal dat ook blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd.! ik wil graag een gokje wagen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd. Ik heb je inmiddels een mailtje gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oké, wat een leuke winactie. Ik stuur je NU een mailtje :-). Van harte gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je blog-verjaardag. Wat een leuke actie, ik heb je gemaild. Groetjes, Marlous

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwie wat een pakket!!!!!!! Nog eens een dikke proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. proficiat Eva :) ik heb vorig jaar al gewonnen dus ik geef dit jaar een kans aan anderen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supergeweldige winactie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat! En ik doe zeer graag mee, wat een wondermooie prijs! Mailtje komt eraan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hieperdepiep! Proficiat met je blogverjaardag, voor mijn part mag je nog jaren doorgaan. Wat een mooie pakketten, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb je gemaild, mooi pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super pakket, je doet dit zo goed!
    Erg gefeliciteerd, ik heb je een mail verzonden. ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. fijne blogverjaardag en doe zo verder zou ik zeggen.;)
    en ik doe zeker mee.

    suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat met de blogverjaardag! Dat er nog vele jaren bij mogen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat met je 4 jarige blogverjaardag ! Wat een leuke winactie! Ik stuurde je al een mailtje! Alvast een fijn eindejaar en gelukkig nieuwjaar! Dat al je wensen voor 2014 mogen uitkomen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het pakket is te mooi om er niet op in te gaan! proficiat met de blogverjaardag en doe er nog maar vele jaren bij. ik stuur je, zoals gevraagd, een mailtje met feedback en hoop zo te winnen… maar wat zeg ik nu, ik ga winnen natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijne winactie. Gelukkige verjaardag! De mail is onderweg.

    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik ben nu bezig met de mail! stiekem vind ik het best spannend! succes verder met je blog ! ik hoop dat er minstens nog 4 jaar bij komen!


    groetjes Suzanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, super verwenpakket! Mijn parfum van Diesel is bijna op dus een nieuwe flacon Loverdose is altijd welkom:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hee wat raar, mijn vorige comment staat er niet bij? Die schreef ik gelijktijdig met mijn mailtje (van natlie_v@hotmail.com). Dus ik probeer het nog eens keertje! Nogmaals een dikke proficiat, je bent echt gegroeid in al die jaren en ik vind je blog echt fijn om te lezen. Ik ben 26 en je schrijfstijl en interesses qua beauty liggen echt in de lijn met mijn persoonlijke smaak. Op naar de volgende jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog gefeliciteerd met het vierjarig bestaan van de blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd! Ik ga nu een mailtje sturen om mee te doen (onder amivc@outlook.com) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Proficiat! Taart en katten voor iedereen :-)! Mijn mailtje komt er zo aan! Veel liefs, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met het vierjarig bestaan van je blog! Ik doe uiteraard graag mee om kans te maken op één van de vier pakketten.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe ook mee! Mailtje is net verstuurd :)

    BeantwoordenVerwijderen