THE BODY SHOP: HONEYMANIA

woensdag, november 20, 2013


The Body Shop is al jaren mijn favoriete adresje voor al mijn douche- en badproducten. Hun aanbod is vrij uitgebreid vind ik en ook de prijzen vallen heel goed mee. Naast enkele vaste waarden zoals de Coconut Bath Shower Cream en de Olive Bath & Shower Gel zijn er nog een aantal persoonlijke favorieten die ik graag met jullie deel.


Alle producten uit de Honeymania collectie bevatten Community Fair Trade-honing uit Ethiopië, gemaakt van de nectar van duizenden wilde bloemen. Ik vind de geur echt wel lekker, heerlijk zoet maar ook bloemig en fris. Een beetje verrassend dus.


De Honeymania Lip Balm komt in een klein potje wat misschien niet zo hygiënisch is, toch haal ik 'm graag uit m'n handtas omdat hij doet wat hij moet doen. Verzorgen zonder plakken! 



De Honeymania Soap kreeg de vorm van een honingraat wat van dit stukje zeep bijna een kunstwerkje maakt. Net wat anders dan een gewoon wit stukje zeep.

Om ook onder douche van dezelfde zoete, bloemachtige geur van honing te genieten is er de zeepvrije Honeymania Shower Gel. Zorgt voor heel veel schuim en een zijdezachte huid.



Tot slot is er nog de Honeymania Body Scrub die komaf maakt met dode huidcellen en de microcirculatie stimuleert, een must tijdens de koude wintermaanden zeg ik!  

Momenteel zijn er bij The Body Shop tal van leuke cadeausets verkrijgbaar, zoals deze Honeymania set! Een leuk idee om cadeau te doen!


- Honeymania Eau de Toilette 30ml: 14
- Honeymania Lip Balm: 5
- Honeymania Soap: 3,50
- Honeymania Shower Gel 250ml: 7
- Honeymania Body Scrub: 15
- Honeymania Body Butter: 16
- Honeymania Bubble Bath Melt: 12

- Honeymania Gift Set: (small) 23 - (medium) 35


3 reacties

  1. Ik vind de bloemige geur van de producten echt heel fijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een atypische honinggeur maar wel lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dol op de lippenbalsem! Ook de scrub gebruik ik vaak. Zo'n lekkere geur :-)

    BeantwoordenVerwijderen