PERSOONLIJK: INSTAGRAM #OKTOBER

maandag, november 04, 2013


Een nieuwe maand is begonnen en dus heb ik voor de liefhebbers nog eens een persoonlijk Instagram artikel klaarstaan. Een overzicht van de maand oktober...

Kwasten reinigen... Het blijft een favoriete bezigheid op zondag, zeker nu ik de Brush Cleaning Spray van Bobbi Brown ontdekt heb waarmee mijn kwasten in een twee drie droog zijn!



Enkele weken geleden ging ik samen met enkele collega bloggers de nieuwe Dior Golden Winter kerstcollectie ontdekken in Brussel.


En ik kwam uiteraard niet met lege handen naar huis... Dit was het resultaat van een kleine stop bij Cosmeticary, Bobbi Brown én Leonidas! 


Ik schreef eerder al hoe geweldig ik de nieuwe Smokey Eye mascara van Bobbi Brown vond. Eindelijk heb ik 'm ook full size aangeschaft!


Momenteel in de badkamer: Avène, Bioderma, Chanel, Sisley en La Roche-Posay...


Het was alweer een hele tijd geleden dat ik nog eens mijn goesting vond bij Accessorize. Op deze busy bee oorringen was ik meteen verliefd!


Onze lapjespoes wordt binnenkort 10 waardoor ze al iets langere rustpauzes neemt, maar het is haar zeker gegund.


Eerder deze maand ging ik ook kennismaken met Loverdose, de nieuwe damesgeur van Diesel die sinds vorige week in de winkels ligt.


Voorzien van een portie healthy food en interessant leesvoer.


Uit eten met de bf op zaterdagmiddag, iets wat we trouwens vaker zouden moeten doen! Ons favoriete adresje in Gent voor de lekkerste pasta's? Twillight eetcafe aan de Korenmarkt!


Eva
xx



10 reacties

  1. mooie foto's weer :) die oorring is zo schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, leuke tip van dat pasta-adresje! Moet ik zeker ook eens heen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Vooral de spaghetti Twillight of frutti di mare zijn aanraders! :D

      Verwijderen
  3. Dat van dat kwasten reinigen was toch sarcastisch, nee? Ik vind dat ZO een vervelend klusje :-) Leuk overzichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Ik ben ook al een keertje gaan eten bij Twilight, lekker he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg goed geshopt in Brussel precies :D Was heel leuk om je nog eens te zien, Eva!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat word ik altijd hebberig van jouw overzichtjes :-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen