NEW IN: KIEHL'S, BOBBI, CLINIQUE & VALMONT

maandag, november 25, 2013


De feestdagen komen eraan en dat betekent vooral heel veel drukte in en rond de winkelstraten. Ik trok afgelopen zaterdag richting Antwerpen om al een aantal kerstcadeautjes in te slaan, kwestie van toch al een beetje voorbereid te zijn. De cadeautjes kan ik jullie uiteraard niet laten zien, maar misschien zijn jullie wel tevreden met de buit die ik voor mezelf heb gekocht.


De Soy Milk & Honey Body Polish van Kiehl's blijft mijn favoriete lichaamsscrub, hij ruikt lekker zonder dat de geur al te lang blijft hangen op je huid en maakt ze superzacht. Van deze scrub heb ik trouwens standaard altijd een tube op voorraad!


Valmont bracht onlangs een nieuwe handcrème uit die blijkbaar heel goed schijnt te zijn. Ik wilde 'm natuurlijk zo snel mogelijk uitproberen want m'n handen lijken op dit moment wel schuurpapier. 

Bij het afrekenen aan de kassa schrok ik wel een beetje van de prijs, gelukkig is het een vrij grote tube ;)


Al jaren zweer ik bij de Antiperspirant Roll-On van Clinique, een uiterst doeltreffende deodorant zonder parfum. 

Bij Parfuma tenslotte kocht ik nog de oogschaduwkleur 'Bone' van Bobbi Brown, een neutrale basiskleur die ik mij al een hele tijd wilde aanschaffen.



Fijne (werk)week iedereen!
Eva
xx


5 reacties

  1. ik heb nog geen kerstcadeautjes gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie buit, amai. Ik wil ook dringend nog een keer naar A'pen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw, je vindt altijd de mooiste producten! Goede cadeautips, thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie producten, krijg helemaal zin om te shoppen in Antwerpen nu :-)
    Maar ben toch ook wel benieuwd naar de cadeautjes hoor ;-) ik stel voor dat je foto's maakt en ze ons achteraf toont..

    <3

    BeantwoordenVerwijderen