NEW IN: CHINA GLAZE, BOBBI BROWN &...

maandag, november 11, 2013


Wanneer bepaalde dingen een beetje anders lopen dan verwacht durf ik mezelf al eens trakteren op een klein extraatje, waarbij een doos chocolade niet mag ontbreken vind ik. Chocoladehuis Leonidas heeft ter gelegenheid van haar 100ste verjaardag een aantal luxueuze geschenkdozen uitgebracht met daarin de meest verrassende truffelsmaken ooit. 

Ik kon er in de winkel natuurlijk niet aan weerstaan en ging meteen voor de grootste doos!


Het is niet dat ik geen roze nagellak heb, maar deze babyroze kleur van China Glaze wilde ik na enkele swatches te hebben gezien echt mee naar huis nemen. Ik vind de lakjes van China Glaze prijs/kwaliteit trouwens meer dan ok!

Mijn favoriete concealer/highlighter van Bobbi Brown loopt stilaan op z'n einde zodat ik een nieuw exemplaar niet veel langer kon uitstellen. (Heb altijd graag m'n gerief in huis ;) 


De Instagram volgers hadden ze wellicht al gezien, de busy bee oorringen van bij Accessorize. Nu nog de bijpassende halsketting!



Maak er nog een fijne week van!
Eva
xx



10 reacties

  1. Hmmm, Leonidas chocolade is echt de beste! Die oorbelletjes zijn trouwens superschattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aankopen! De oorbelletjes zijn leuk!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je chocolate collectie! Je bent helemaal in kleur geleven mjammie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De nagellak is erg mooi en ook de oorbellen zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oef, ik ben blij dat er nog mensen zijn die zichzelf (gigantisch veel) chocolade cadeau doen :-) Toffe haul!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou het super vinden als jullie mijn nieuwe blog komen checken http://makeupdiaryofanaddict.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spulletjes!! Die oorbellen zijn echt superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen