DIPTYQUE 'BAIES' - HOLIDAY 2013

woensdag, november 27, 2013

Sinds ik de geurkaarsen van Diptyque heb leren kennen heb ik er een nieuwe verslaving bij. In de woonkamer, de badkamer... alle ruimtes in huis zijn goed om er zo'n schitterend exemplaar neer te zetten en vooral van te genieten.

Het zal jullie wellicht niet zijn ontgaan dat mijn verzameling op korte tijd al flink is uitgebreid en toch zijn er nog een paar klassiekers, zoals 'Baies' en 'Feu de bois' die ik heel graag aan mijn collectie wil toevoegen. Gelukkig bracht het merk een aantal prachtige gift sets uit waarmee je echt elke Diptyque-fan tevreden kan stellen. Eén nadeel? Het wordt moeilijk kiezen! 

De 'Baies' Gift Set (bovenaan) bevat een geurkaars (190 g) plus geurende (wax)hanger. Deze set is volgens mij wel niet overal verkrijgbaar.
Prijs: 75 

HOLIDAY COFFRET: 75
'Feu de bois' - 'Pomander' - 'Opopanax'
(3 x 70 g)


50th ANNIVERSARY 5 CANDLE GIFT SET: 65
'Thé' - 'Jasmin' - 'Baies' - 'Fiquier' - 'Ambre'
(5 x 35 g)


-(Verkrijgbaar bij Cosmeticary en Printemps) 


Zijn jullie fan van geurkaarsen?




2 reacties