CHANEL: LE VERNIS 'ROUGE RUBIS' & LIGNE GRAPHIQUE 'BRONZE'

maandag, november 18, 2013


Dat de nieuwe kerstcollectie Nuit Infinie de Chanel meer dan gewoon maar mijn ding is konden jullie eerder al lezen. Vandaag laat ik jullie graag de nagellak 'Rouge Rubis' en Ligne Graphique 'Bronze' zien, mijn twee favorieten uit deze collectie. Wat denk je, deal?



Rood op je nagels, het blijft een klassieker... ook tijdens de feestdagen. 

'Rouge Rubis' is best opvallend maar dat mag wel, vind ik. Voor mij is het de perfecte rode nagellak die niet te warm of te koel oogt waardoor heel wat huidtinten er weg mee kunnen. Een winner dus!  



Over de formule niets dan lovende woorden! Geen idee of het aan dit lakje ligt of Chanel gewoon z'n formule heeft veranderd maar 'Rouge Rubis' lakt gewoon perfect! De textuur glijdt als het ware over de nagel en brengt heel gelijkmatig aan.

Hier draag ik trouwens twee laagjes zonder top coat om jullie toch even de glanzende finish te laten zien. 


Mijn tweede favoriete item uit deze collectie is de Ligne Graphique in de kleur 'Bronze'. Deze vloeibare eyeliner heeft een fijn kwastje waarmee je heel precies kan werken, maar vooral een bijzonder mooie kleur!



Meestal houd ik het op donkergroene, paarse of grijze eyeliner maar deze prachtige bronskleur wilde ik toch een kans geven en ik heb het me zeker niet beklaagd! De kleur is vrij uniek, een soort van brons/kaki met hele fijne gouden deeltjes die de ogen mooi oplichten.

Ligne Graphique laat zich makkelijk aanbrengen, mede dankzij het fijne kwastje maar ook door de vloeibare textuur. Van mij mocht de kleur iets meer dekkend geweest zijn maar al bij al ben ik er heel tevreden over. Ik ben zeker te vinden voor nog meer kleurtjes!



De collectie Nuit Infinie de Chanel ligt nu in de winkels!

Fijne maandag!
Eva
xx


4 reacties