CAUDALIE... DE MAGIE VAN KERSTMIS

donderdag, november 21, 2013

De geschenkkoffertjes van Caudalie zijn elk jaar om bij weg te dromen... Ook dit jaar pakt het merk uit met een aantal interessante christmas boxes waarvan er zeker minstens ééntje onder mijn kerstboom mag belanden!

DIVINE INDULGENCE SET:
Kan je maar moeilijk een keuze maken uit de goddelijke Divine Oil, de Divine Legs of de Divine Scrub? Dit koffertje bevat het allemaal. Dit wordt er eentje om massaal in te slaan!

(Divine Oil 100 ml - Divine Legs 25 ml - Divine Scrub 50 g: 28,20 euro)


THÉ DES VIGNES EN FLEUR DE VIGNE:
Een koffertje met daarin de verfrissende Eau Fraîche Thé des Vignes of Fleur de Vigne, vergezeld van een bijhorende geparfumeerde douchegel.

(Eau Fraîche 50 ml - Shower Gel 200 ml: 26,40 euro)


MOISTURE COCOON SET:
Met de winter in aantocht kan je huid maar beter goed voorbereid zijn. Deze Moisture Cocoon Set bevat alles om jou de komende wintermaanden extra in de watten te leggen.

(Vinousource hydraterende gezichtscrème 40 ml - Hand- en nagelcrème 50 ml - Lippenverzorging: 24,60 euro)  


Deze geschenkkoffertjes en nog veel meer leuke ideeën vind je op www.caudalie.com.

Welke geschenkset willen jullie onder de kerstboom vinden?



10 reacties

  1. Heel mooie setjes, die zou ik met veeeeeel plezier onder kerstboom vinden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, wat een leuk idee!! Het eerste setje lijkt me ideaal! :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat eerste setje is ook mijn favoriet ;-)

      Verwijderen
  3. Caudalie onder je kerstboom is ALTIJD goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke pakketjes, de eerste lijkt me heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik maak graag kans op de Moisture Cocoon Set

    zodat ik in het nieuwe jaar goed verzorgd mijn beste beentje voorzet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een Heerlijkheid <3

    Melanie de J.

    BeantwoordenVerwijderen



  7. Gaaf!! Ik zou graag kans willen maken op de DIVINE INDULGENCE SET:
    Lekker scrubben en daarna insmeren met olie!
    En ik kan helemaal fris het nieuwe jaar beginnen.

    Lian Kempers

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne prijs!
    Ik ga duimen ;-)

    Clara
    clarakoost@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen