BUDGET TIP: NYC NAIL POLISH '119 CITY BLACKOUT'

zaterdag, november 23, 2013


Budgetmerken komen hier niet zo vaak aan bod maar voor dit geweldige lakje van NYC maak ik graag een uitzondering! Misschien heb je de producten uit de nieuwe New York City Look van NYC al zien liggen bij Kruidvat en dan zal dit gitzwarte lakje je wellicht niet ontgaan zijn. 



Ik beken dat ik eerst een beetje m'n twijfels had... een lakje van een paar euro's, kon dat wel goed zijn? Wel, deze is alvast een meevaller! Dit is het allereerste lakje van NYC dat ik heb geprobeerd maar ik ben er vrijwel zeker van dat er in de toekomst nog meer flesjes hun weg naar mij zullen vinden. 



De lakjes van NYC hebben een plat kwastje wat zeker een pluspunt is en laten zich heel makkelijk aanbrengen. Eén laagje is zeker niet voldoende want dan is het resultaat eerder transparant. Een tweede laag zorgt gelukkig wel voor een mooie dekkende zwarte kleur. 



De NYC Expert Last Nail Polish koop je o.a. bij Kruidvat
Prijs: 2,99 euro



5 reacties