TRIND: CUTICLE BALSAM

maandag, oktober 07, 2013

Droge nagelriemen kunnen heel vervelend zijn en zelfs leiden tot kleine scheurtjes met een pijnlijke infectie tot gevolg. Zo ver is het bij mij gelukkig nog niet gekomen maar ik merk wel dat ik er de laatste maanden heel gevoelig voor ben.

In mijn collectie heb ik een aantal specifieke producten zoals een verzorgende olie waarmee ik mijn droge nagelriemen te lijf ga, maar die gebruik ik eigenlijk liefst 's avonds wegens te vettig. Onlangs kwam ik deze hydraterende Cuticle Balsam van Trind in de winkel tegen, die ook nog eens vetvrij is. Dat kon wel eens de oplossing zijn!


De Trind Cuticle Balsam komt in een klein flesje met daarin een lichtroze crème/gel die je aanbrengt met het borsteltje. Naast een aantal ingrediënten die de groei van de nagels bevorderen bevat de Cuticle Balsam belangrijke vochtinbrengers die het natuurlijke vocht langer vasthouden. 

Trind adviseert om de Cuticle Balsam gedurende twee weken dagelijks aan te brengen die je vervolgens in de nagelriemen en nagels masseert totdat het product helemaal opgenomen is. Daarna volstaat het om het product wekelijks te gebruiken.


Het product voelt inderdaad niet vettig aan en ruikt ook lekker, da's dus zeker een meevaller! Het grootste pluspunt is dat je meteen erna al nagellak kan aanbrengen, dat gaat niet wanneer je bv. een olie gebruikt.

Ik heb de Cuticle Balsam nu ongeveer twee weken elke dag gebruikt maar vind de resultaten eerder middelmatig. De droge nagelriemen zijn er nog steeds, misschien wel in mindere mate waardoor ik terug met nagelolie ben beginnen smeren. Misschien helpt deze Cuticle Balsam droge velletjes en nagelriemen te voorkomen maar die van mij hebben duidelijk een rijker product nodig!


De Trind Cuticle Balsam is o.a. verkrijgbaar bij Inno en Etos.
Prijs: +-14 euro (9 ml)




2 reacties

  1. Ik gebruik hem ook af en toe tegen mijn velletjes, vind het ook gewoon ok spul

    BeantwoordenVerwijderen