PERSOONLIJK: INSTAGRAM #SEPTEMBER

vrijdag, oktober 04, 2013


Eind september had ik nog enkele dagen verlof en dan kan je mij maar moeilijk thuis houden. Het weer was maar zo en zo, toch kon dat mij niet weerhouden om speciaal voor de Katie & Bobbi brush set die ik zo graag wilde af te zakken naar onze Belgische hoofdstad.

Ben je in de buurt van de Vismarkt, dan is gourmet burgerrestaurant Ellis een aanrader! De sfeer is hier supergezellig, vriendelijke bediening én natuurlijk de lekkerste burgers! Mijn favoriet: 'Blue Cheese Madness'!


Ook voor onze huiskater was het vakantie, hier op z'n favoriete plekje. De donkerblauwe nagellak 'Rolling In The Deep' van Deborah Lippmann blijft een topper!  


Tijdens het weekend probeer ik zoveel mogelijk foto's te maken, helaas valt het weer niet altijd even goed mee. Gelukkig heb ik daar nu met mijn nieuw Sony NEX-3 toestel veel minder last van. 

Momenteel ben ik volop aan het experimenteren met mijn nieuwe Sony macrolens F3,5 die ik van m'n vriend cadeau kreeg voor mijn verjaardag.


Wanneer ik mijn fototoestel niet bij me heb, is er gelukkig nog altijd mijn iPhone... Ik blijf het gewoon leuk vinden om al die boeiende beelden vast te leggen, en te delen natuurlijk! 

Ik denk er zelfs aan om in de toekomst een cursus fotografie te volgen. Lijkt me heel interessant!


Foto van de allerliefste poes! Is ze niet schattig?


September was ook de maand waarin ik mijn verjaardag heb gevierd. Voor de collega's op het werk had ik een chocolade marmercake gemaakt, die blijkbaar heel goed in de smaak viel!


Vorige week was ik voor de eerste keer in Den Haag, superleuke stad! Ik vind De Bijenkorf in Den Haag trouwens veel mooier dan die in Amsterdam. Bezoek zeker de Jo Malone corner, een echte aanrader!


Vorige week ontving ik ook de Bobbi Brown Make-up Manuel, die ik eerder had besteld bij Bol.com, prima service daar én ze leveren op zaterdag!



Handig en overzichtelijk: lakjes gesorteerd op merk... 


Ik mocht van mezelf even geen geurkaarsen meer kopen maar aan deze geur 'Joie' van Diptyque kon ik gewoon niet weerstaan! De geur doet me denken aan een boeket vers geplukte bloemen, onweerstaanbaar als je het mij vraagt! 


Nog een lekker geurtje is deze nieuwe Flash Back van Olfactive Studio. De geur van rabarber en citrus is misschien niet zo alledaags maar net dat vind ik heel interessant. 

Chanel wist mij ook deze keer weer te prikkelen met hun nieuwste skincare producten Le Jour, La Nuit en Le Weekend. Dit setje samples kreeg ik trouwens bij Ici Paris XL cadeau!



Geniet nog van jullie weekend!
Eva
xx


14 reacties

  1. zo veel mooie producten :) die cake zag er inderdaad lekker uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt precies een hele leuke maand gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke foto's ! Ik ga in het voorjaar een cursus fotografie volgen, kijk er echt naar uit ! Ik heb zo'n systeemcamera die behoorlijk wat centjes heeft gekost en dan is het wel jammer dat ik hem niet optimaal benut :-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Met zo'n systeemcamera kan je echt mooie dingen doen hé! Ik moet er eigenlijk ook nog veel mee oefenen ;-)

      Verwijderen
  4. Leuke foto's! Oh, dat sample setje van Chanel is leuk! :-) Van bij Ici Paris, nice ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke foto's :-) Wat een toch probeersetje van Chanel, wil ik ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's!! En ik wil binnenkort eens een 'echt' fototoestel aanschaffen, dus die Sony is een aanrader, maar niet goedkoop waarschijnlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je, Petra! De adviesprijs van de Sony NEX-3 ligt zo rond de 449 euro (met standaardzoomlens), maar als je goed rondkijkt kan je hem goedkoper vinden op het internet :). Ik ben er nog steeds heel tevreden over!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk verslag om te lezen en inderdaad hele mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen