NEW IN: BOBBI BROWN SMOKEY EYE MASCARA (SAMPLE)

maandag, oktober 14, 2013

Vanaf morgen ligt de nieuwe Smokey Eye Mascara van Bobbi Brown in de winkels. Ik kon al een proefexemplaar bemachtigen en tot hiertoe kan ik al zeggen dat hij mij prima bevalt! 

De Smokey Eye Mascara wordt omschreven als een extreem zwarte en rijk gepigmenteerde mascara die elk wimperhaartje langer en voller maakt zonder klontertjes. Het cylindervormige borsteltje zorgt ervoor dat alle wimpers (ook de kleinste) in een enkele keer worden bedekt, terwijl de wimpers perfect gescheiden blijven.



Dankzij de zwarte kohl pigmenten krijgen de wimpers een mooie diepzwarte kleur die ook nog eens perfect blijft zitten. Je hoeft dus niet te vrezen voor vegen of vlekken!

De Smokey Eye Mascara kan trouwens netjes laag per laag opgebouwd worden voor een nog intensere oogopslag zonder dat de wimpers aan elkaar kleven.  

Ik ga deze nieuwe mascara nog wat verder uittesten, maar de kans dat ik hem morgen ook koop is toch wel groot! 
Verkrijgbaar vanaf 15 oktober 2013 in de Bobbi Brown Store Brussel, Cosmeticary webshop en Parfuma Antwerpen.





2 reacties

  1. Wat goed dat hij je bevalt. Handig, zo een sample :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een teaser dit! Ik had hem graag al op je wimpers gezien:)

    BeantwoordenVerwijderen