DEAUTY 'VITALITY' BOX: OKTOBER

woensdag, oktober 30, 2013


Na de themaboxen 'Respect' en 'Apothecary' pakt Deauty voor de derde keer uit met iets speciaals, dé Vitality box. De Respect box van de maand juli (zie het artikel hier) viel nog mee maar de Apothecary box van vorige maand was niet echt m'n ding.

Deze maand gooit Deauty het gelukkig over een andere boeg met enkele persoonlijke favoriete merken zoals Nuxe, Klorane en Redken. Een overzicht van alle energiebommetjes uit de Vitality box...


REDKEN - Color Extend Magnetics Haarmasker - 30 ml
Een herstellend masker dat opnieuw energie en vitaliteit geeft aan gekleurd. (Full size 250 ml: 34,50 euro)

Ik test momenteel de shampoo en conditioner van deze lijn uit maar ben ook wel heel benieuwd naar dit herstellend masker.

KLORANE - Kinine Shampoo - full (travel) size
Koude, wind of stylen kan je haar broos maken. Deze stimulerende shampoo met kinine en vitamine B zorgt voor sterker haar vanaf de wortel tot in de puntjes! Kan ook gebruikt worden als aanvulling bij een behandeling tegen haaruitval. (Full size 100 ml: 5 euro)

Mijn haar houdt wel van een beetje afwisseling, deze ga ik dus zeker uitproberen. Al was het maar voor de fantastische geur!  


NUXE - Crème Prodigieuse - 15 ml
Heeft je huid nood aan hydratatie en kan ze wel een opkikker gebruiken? Deze Crème Prodigieuse beschermt je huid tegen oxidatieve stress, de voornaamste reden van huidveroudering en wapent je huid tegen de koude van de herfst. (Full size 40 ml: 24,50 euro)

Ik vind Nuxe een zalig merk en zal deze verzorgingscrème met heel veel plezier gebruiken!

PLANTE SYSTEM - Oogcontourgel tegen donkere kringen - full size
Een biologische oogcontourgel die verkwikkend en ontzwellend werkt dankzij een combinatie van natuurlijke bestanddelen. (Full size 15ml: 10 euro)

Deze spreekt me minder aan, wellicht omdat ik al een andere fijne oogcontourgel heb ontdekt!




ÉTAT PUR - Activ A62 Ellaginezuur - full size
Het ideale middel om een vermoeide, doffe huid een gezonde boost te geven! Werkt verstevigend en doet de huid er frisser en stralender uitzien. (Full size 15 ml: 13,40 euro)

Ik heb een beetje schrik om dit product op mijn gevoelige huid te gebruiken, maar als je teint wel wat eclat kan gebruiken is dit wellicht wel een aanrader.

JEANNE EN PROVENCE - Douchegel - 50 ml
Voor een echte boost onder de douche gebruik je deze douchegel van Jeanne en Provence. De zachte formule is rijk aan essentiële oliën en glycerine die je huid extra zacht maken. (Full size 250 ml: 4,50 euro)

Op vlak van geuren ben ik nogal een moeilijke. In bad of onder de douche kies ik meestal voor kruidige geuren maar deze 'Pêche Abricot' vind ik nog wel meevallen. Leuke verpakking trouwens!



Geen make-up in de box deze maand, maar gelukkig wel een aantal andere toffe producten! Meer van dat!

Meer info over Deauty vind je hier



7 reacties

  1. Ik had 'm al voorbij zien komen en ik vond het best wel leuke producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Klorane shampoos ruiken inderdaad heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben meer van de make-up dus ik vond deze versie niet zo geweldig. Op naar de volgende box =)

    BeantwoordenVerwijderen