BOURJOIS: 'MONSTER BLOOD' & 'VAMPIRE VANITY'

woensdag, oktober 23, 2013


Bourjois weet mij ondertussen elk seizoen wel te verrassen met hun toffe nagellakkleuren maar dit najaar hebben ze met de nieuwe collectie 'Gold is Back' toch wel voor iets speciaals gezorgd!

De collectie bestaat uit twee buitengewone, mysterieuze nagellakkleuren en drie verschillende top coats waarmee je oneindig veel leuke combinaties kan maken. Leuk nu Halloween en eindejaar eraan komen! Ik laat jullie vandaag de kleur 'Monster Blood' en de top coat 'Vampire Vanity' zien.



'Monster Blood' was meteen al mijn grote favoriet! Een diepe, donkere kleur (net geen zwart) die er met z'n fijne gouden deeltjes iets mysterieus aan geeft. 

Z'n textuur is iets dikker dan een doorsnee lakje maar daarmee krijg je echt wel een complete dekking in één enkele laag. Een aanrader is zeker het platte borsteltje waarmee je de nagellak perfect kan aanbrengen.




'Monster Blood' in close-up, zie je die fijne gouden deeltjes? Prachtig!




Bovenop de kleur 'Monster Blood' heb ik 'Vampire Vanity' aangebracht, een transparante top coat met tal van goudkleurige stukjes die voor een leuk effect zorgen. De grotere stukjes laten zich wel wat moeilijker aanbrengen maar met een beetje geduld en oefening zou het zeker moeten lukken!


Zijn jullie ook fan?  

De 'Gold is Back' collectie is verkrijgbaar vanaf oktober 2013 bij Di, Inno, Kruidvat, Ici Paris XL en onafhankelijke parfumerieën.

Prijs: 8,49 euro/stuk




12 reacties

  1. De lakjes zien er nog mooier uit op de manier dat jij ze hebt gefotografeerd! Wauwie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Vampire Vanity is idd héél erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele mooie lakken, vooral de topcoat !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb niets met de top coat, maar het lakje vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zo zo mooi, zowel het lakje als de top coat! Bourjois heeft echt recht in de roos geschoten met deze collectie vind ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Monster Blood is ook zeker mijn favoriet, prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar kan ik deze soorten nagellak kopen? ( niet via het internet)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verkrijgbaar bij Di, Inno, Kruidvat, Ici Paris XL..., zie onderaan artikel ;)

      Verwijderen
  8. Monster Blood is echt een mooie! Ik zie het al terugkomen in de comments, maar ik wil het ook nog eens zeggen: echt heel mooi gefotografeerd!

    BeantwoordenVerwijderen