SEPTEMBER SHOPLOG

maandag, september 23, 2013


Dit jaar was m'n vakantie opgedeeld in twee periodes, twee weken in augustus en nog een paar dagen eind september. Aanvankelijk stond er ook nog een tripje naar de zon op het programma, maar door een samenloop van omstandigheden is dat er helaas niet meer van gekomen. Volgend jaar dan maar!

In de winkels zijn ondertussen heel wat leuke nieuwigheden voor de komende herfst gearriveerd en dus zat een nieuwe shoplog er snel aan te komen. Want bij een nieuw seizoen horen nu eenmaal nieuwe producten, of dat maak ik mezelf toch graag wijs.

Een overzichtje:



Ik ben helemaal weg van de geur Miss Dior 'Eau Fraîche', maar dat hoef ik jullie wellicht niet meer te vertellen. Mijn eerste flesje kreeg ik trouwens van m'n vriend cadeau!

De manicure-lijn van Dior kreeg onlangs een totale make-over en werd uitgebreid met een aantal nieuwe producten waaronder deze verzorgende Huile Abricot. Benieuwd of dit serum eindelijk komaf maakt met mijn droge nagelriemen.


Vorig jaar kreeg mijn huid het nogal hard te verduren door de extreme en langdurige winter, dit jaar wil ik er extra op voorbereid zijn! Deze Skin Smoothing Cream van Dermalogica is de perfecte moisturizer om droge tot gecombineerde huidtypes zacht en soepel te houden. Deze gebruik ik overdag, onder de make-up.

Eerder basic, maar wel heel fijn is deze Soothing Eye Make-up Remover. De gel is heel zuinig in gebruik en bevat geen alcohol of olie. Een topper!


Sinds ik de producten van Joico ontdekt heb bij mijn kapster ben ik helemaal verslaafd. Mijn favoriet uit het gamma? K-PAK! Ik ben gek op de geur (die ook wel een beetje naar bananen ruikt) en hun verzorgende werking natuurlijk.

Naast mijn vertrouwde K-PAK shampoo kocht ik ook nog K-PAK Revitaluxe, dé ster uit het gamma! Niet bepaald goedkoop, maar schijnt wel supergoed te zijn om uitgedroogde lokken nieuw leven in te blazen. Ik houd jullie nog op de hoogte!


Mijn brushingborstel was na enkele jaren trouwe dienst duidelijk aan vervanging toe. Deze keer kocht ik een iets dikker model wat goed van pas komt nu m'n haar een stuk langer is.

Hebben jullie nog iets leuks gekocht?

Maak er nog een fijne week van!
Eva
xx


6 reacties

  1. Nice, perfecte leuke dingetjes om je vakantie mee af te sluiten :-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn geshopt ! Benieuwd naar de huile abricot :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne aankoopjes! Mijn laatste aankoop is de mooie Bobbi Brown Pink Coral blush! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die huile abricot moet ik me dringend eens aanschaffen !

    BeantwoordenVerwijderen