PERSOONLIJK: INSTAGRAM #AUGUSTUS

maandag, september 02, 2013


Mijn twee weken vakantie zitten erop, gedaan met een uurtje langer slapen en de vele uitstapjes... Oh, wat ga ik het missen! Toch hoor je mij niet klagen, ik heb de afgelopen twee weken heel veel leuke dingen gezien én ontdekt. 

Zoals mijn bezoek aan het prachtige Pairi Daiza, terecht verkozen tot beste Belgische dierentuin. Wat is het hier toch mooi! Dit Afrikaans paaldorpje vond ik zo mooi dat ik het absoluut op foto wou vastleggen. Geef toe, het zou evengoed een vakantiefoto kunnen zijn, niet? 



Genieten van een fris glas hoorde er tijdens mijn vakantie natuurlijk ook bij!


Dit jaar was ook het weer een echte meevaller! Temperaturen van 30°C waren geen uitzondering. Gelukkig beschikt mijn zus over een zwembad waar ik met dit warme weer maar al te graag gebruik van gemaakt heb.

Het Franse Rijsel is niet alleen een paradijs voor fans van de vele (vaak voordelige) pharmacies. Je kan er ook terecht voor tal van heerlijke koffiebereidingen, zoals hier bij Méo, naast Sephora.  


Heerlijke 'tartelettes'...


Deze leuke porseleinen kommetjes zag ik toevallig bij het passeren... Beetje spijt nu dat ik er geen gekocht heb.


Vorige week trok ik met de bf naar Amsterdam, heerlijk was dat!


Deze flesjes nagellakremover van Koh zag ik bij Douglas voor 9,95 euro i.p.v. 19,95 euro! Ik heb meteen twee flesjes ingeslaan! 


In de Kalverstraat ontdekte ik een winkel van Marks & Spencer waar ik absoluut even binnen moest. Spijtig genoeg gingen de winkels in Antwerpen en Brussel enkele jaren geleden dicht. Hopelijk komt er ooit nog een nieuwe Belgische vestiging.


The Body Shop bracht vorige week Honeymania uit, een zalige collectie bad- en lichaamsproducten voor de fans van honing. Ik ga ze uiteraard voor jullie uittesten!


Ik ben dol op bloemen, zeker als ze uit m'n eigen tuin komen.


Zalige foto van Léon, onze kater!


Op stap met mijn nichtje. Wat is ze toch altijd leuk gekleed!


Dior brengt deze herfst enkele bijzonder mooie lakjes uit, waarvan deze Mystic Magnetics uit de Mystic Metallic collectie! Swatches van dit lakje zien jullie hier.



Maak er een leuke (werk)week van!
Eva
xoxo





5 reacties