NEW IN: DIOR VERNIS 'ROUGE 999'' & 'TRAFALGAR 657'

zaterdag, september 14, 2013


De iconische lipstick Rouge Dior viert dit jaar zijn 60ste verjaardag. Om deze bijzondere gelegenheid te vieren werd de lipstick opnieuw uitgebracht in de kleur 'Rouge Dior' samen met 32 nieuwe kleuren die onderverdeeld zijn in vier kleurfamilies: rood, beige, roze en koraal.

Naast de nieuwe Rouge Dior brengt het merk ook bijpassende lippenpotloden en vier nagellakkleuren uit, waarvan ik jullie er graag twee wil laten zien.



Als eerste 'Rouge 999', een intens karmijnrode kleur met een prachtige crème finish. Lakt heel netjes en is mooi dekkend in twee laagjes. Ik vind dit een echte klassieker!


Wanneer ik helemaal weg ben van een bepaalde collectie, weet ik meestal nooit goed wat eerst kiezen. In de parfumerie vond ik de twee roodtinten allebei heel mooi, en zo rekende ik er niet eentje maar twee af aan de kassa.

Links zien jullie 'Rouge 999' die duidelijk iets donkerder is, de kleur rechts is 'Trafalgar 657'. 





'Trafalgar' wordt omschreven als een koraalrode kleur en is ook iets lichter dan 'Rouge 999'. De textuur van dit lakje is anders dan het andere en heeft wat weg van een jelly finish. Een beetje een verrassing, maar best wel een aangename want ik hou wel van zo'n glossy finish.

Twee laagjes zijn zeker nodig bij deze kleur om een dekkend resultaat te bekomen zoals op de foto. Droogt supersnel dankzij de dunne textuur wat altijd een pluspunt is!



De vier nagellakkleuren 'Rouge 999', 'Trafalgar 657', 'Darling 653' en 'Nuit 1947' vormen een aanvulling op het basisassortiment en zijn dus niet gelimiteerd. 

Prijs: 25 euro   






3 reacties