NAZOMEREN MET VITA COCO!

vrijdag, september 06, 2013


Nadat we al van een mooie zomer hebben genoten blijft het warme weer voorlopig nog even aanhouden. Da's op zich heel leuk maar het blijft natuurlijk wel belangrijk om voldoende te drinken en gehydrateerd te blijven! 

Het 100% natuurlijke kokoswater van Vita Coco is afkomstig van jonge, groene kokosnoten en zit boordevol natuurlijk kalium en essentiële elektrolyten die je lichaam op natuurlijke wijze hydrateren. 



Wisten jullie trouwens dat Vita Coco enkel en alleen uit vers kokoswater (geen concentraat) bestaat en dus geen kleur- en smaakstoffen of bewaarmiddelen bevat? Da's een grote troef, vind ik!


Ik vind kokoswater hét perfecte drankje na een dagje zonnen of wanneer je er gewoon nood aan hebt. Én het is nog eens goed voor de lijn! Aan de smaak moet je in het begin misschien even wennen maar ik vind het heerlijk! 

Voor de liefhebbers van een fruitsmaakje is Vita Coco nu ook verkrijgbaar in de smaken: ananas, açai & granaatappel, sinaasappel en witte perzik & mango, die ik zeker nog eens wil proeven.


Vita Coco is o.a. verkrijgbaar bij Delhaize, Carrefour, delicatessewinkels en natuurvoedingswinkels.

Prijs:
- 330 ml: tussen 1,69 euro en 2,20 euro
- 500 ml: tussen 2,99 euro en 3,49 euro
- 1 liter: tussen 3,99 euro en 4,49 euro



2 reacties

  1. Ik ben absoluut geen fan van kokos dus deze laat ik aan me voorbij gaan!

    BeantwoordenVerwijderen