KOH: PURIFYING POLISH REMOVER

donderdag, september 26, 2013


Nagellakremovers in potjes zijn lang mijn favoriet geweest, zeker als het snel moet gaan. Voor het zwaardere werk, denk maar aan glitterlak en donkere kleuren, blijf ik echter trouw aan de klassieke methode met wattenschijfjes en remover. 

Heel lang geleden kreeg ik een sample van de Purifying Polish Remover van Koh, een extreem zachte nagellakremover met verzorgende castor- en amandelolie en vitamine E. Die is mij destijds zo goed bevallen dat ik m'n ooit nog full size wilde aanschaffen, alleen hield het hoge prijskaartje me wat tegen.


Onlangs kwam ik 'm tegen bij Douglas in Amsterdam aan 9,90 euro i.p.v. 20.30 euro. Zonder luxe-doosje weliswaar, maar wel in een stijlvol zwart organza tasje. De geur van de remover is nog altijd hetzelfde als toen ik er destijds een sample van kreeg. Een beetje bloemig en absoluut niet die typische storende geur die de meeste removers wel hebben.

Doordat de nagellakremover geen aceton bevat hoef je ook niet te vrezen voor uitdroging wat toch wel belangrijk is als je net zoals ik regelmatig van nagellakkleur verandert. Ik merk ook dat ik minder product nodig heb om de nagellak even efficiënt te verwijderen wat voor mij meteen de prijs voor een stuk rechtvaardigt. 


Wat gebruiken jullie het liefst? 
Nagellakremovers in potjes of de klassieke remover? 


KOH Purifying Polish Remover
Prijs: 20,30 euro (150 ml)


5 reacties

  1. ik gebruik liefst de potjes :) tof dat je zo'n korting had

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Glitter: de klassieke remover
    Andere: de nagellakremover in een potje van Bourjois
    Blij deze blog te ontdekken, followed! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Duur voor een nagellakremover eh! Maar hij doet precies wel goed zijn werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met of zonder aceton maakt bij mij niets uit, alles droogt mijn nagels uit dus zelden nagellak en dan maar weer als een gek smeren hier.

    BeantwoordenVerwijderen