HAPPY BIRTHDAY ICI PARIS XL!

woensdag, september 25, 2013


Ter gelegenheid van het 45-jarig bestaan van Ici Paris XL kreeg ik onlangs een leuke verjaardagskaart in de brievenbus waarmee ik in een van hun winkels mijn exclusieve geschenk, een roze nagellakkleur '45 Years' kon ophalen. 

Het lakje werd dus specifiek ontworpen voor de 45ste verjaardag, als bedanking naar de klanten toe en is bij mijn weten niet te koop in de winkel.


Ik vind de felroze kleur alvast heel goed gekozen en helemaal passend bij de filosofie van Ici Paris XL. Trendy en vrouwelijk.

De nagellak zelf is ook best een meevaller! Lakt heel netjes en droogt in een recordtempo. Het kwastje is wat aan de kleine kant (logisch voor zo'n klein flesje natuurlijk) maar lakt wel verdomd goed!


Mocht het aan mij liggen dan mag Ici Paris XL deze mini-lakjes zeker opnieuw uitbrengen - liefst in meerdere kleuren - want zo'n 7 ml-flesjes zijn echt wel handig!


Eva
xx


2 reacties