GUERLAIN: 4 COULEURS BLUSH 'MADAME ROUGIT'

woensdag, september 04, 2013


Jullie weten het wellicht al, ik kies niet zo vaak voor roze blush bij mezelf. Dit kleine pronkstukje uit Guerlain's nieuwste herfstcollectie 'Voilette de Madame' zorgde echter al heel snel voor een ander verhaal. 

Ik viel meteen voor z'n prachtige kleurencombinatie van framboos, koraal en beige waarmee je moeiteloos die stralende gloed op je wangen tovert, alsof je net een boswandeling achter de rug hebt. Bovenal is deze blush een lust voor het oog waardoor hij terecht een plaatsje op mijn blog verdiend.




Waarmee kan ik het best beginnen? De verpakking misschien... Die ziet er alvast heel verleidelijk uit. Het zwartgelakte doosje is voor de handigheid voorzien van een magneetsluiting en bezit een extra ruimte waar de bijbehorende kwast kan opgeborgen worden. Ik zeg, handig! 

Die kwast is trouwens van heel mooie kwaliteit! Je spaart hier dus al enkele euro's aan een degelijke kwast uit.



Het poeder zelf is bijzonder zacht en luchtig en heeft die typische subtiele viooltjesgeur. De koraalrode kleur en framboostint zijn mooi maar wel fel doordat ze zo gepigmenteerd zijn. Een lichte hand is dus aangewezen, zeker als je wat lichter bent van huidskleur.

Voor een natuurlijk effect breng je de vier kleuren gelijkmatig aan op de jukbeenderen. Een gezonde blos gegarandeerd! 



Verkrijgbaar vanaf 1 september 2013 in alle door Guerlain erkende verkooppunten.
Prijs: 58,45 euro (limited edition)





5 reacties