DEBORAH LIPPMANN: 'ROLLING IN THE DEEP' & 'GLITTER AND BE GAY'

woensdag, september 18, 2013


Vorige week was het mijn verjaardag en traditiegetrouw mag ik dan van mijn zus iets leuks uitkiezen. Dit jaar waren alle ogen gericht op de nieuwe nagellakkleuren uit de Jewel Heist collectie van Deborah Lippmann, die toch wel heel bijzonder zijn.

De collectie is geïnspireerd op de prachtige kleuren van edelstenen zoals smaragd, saffier en puur goud. Luxueus en dus helemaal mijn ding! Al van bij het begin had ik een boontje voor het donkerblauwe 'Rolling In The Deep', in combinatie met de gouden glitterlak 'Glitter And Be Gay' voor een klein accent.



'Rolling In The Deep' is een prachtige diepblauwe kleur met een minuscule shimmer. Doordat de kleur minder hard toont dan zwart vind ik 'm best nog workproof. Het lakje zelf laat zich uitstekend aanbrengen wat vooral te danken is aan de dunne textuur. 

Voor een dekkend resultaat zijn twee laagjes vereist. De lak droogt heel snel en glanst ook mooi.



Met de gouden glitterlak 'Glitter And Be Gay' kan je dan weer alle kanten uit. Hij is heel leuk bovenop een donkere kleur, maar ook mooi in combinatie met roze. Aangezien de basis goudgeel is kan dat minder mooi ogen op lichte kleuren maar dat ga ik zeker nog uitproberen.


'Glitter And Be Gay' bevat zowel kleine als grote glitters die telkens weer een andere kleur lijken aan te nemen en dat maakt hem juist zo mooi.  


Ik vind beide lakjes meer dan geslaagd. De kleuren zijn prachtig, ze lakken heel fijn en met een beetje creativiteit kan je echt mooie combinaties maken! 


De Jewel Heist collectie is o.a. verkrijgbaar bij Parfuma Antwerpen of in hun gloednieuwe webshop.

Prijs: 20,80 euro (15 ml)
(limited edition)




13 reacties