CHANEL: HYDRA BEAUTY 'GEL YEUX'

donderdag, september 12, 2013


Afgelopen zomer voegde Chanel maar liefst twee nieuwe producten toe aan het gamma Hydra Beauty: Hydra Beauty Essence Mist, een hydraterende mist en de hydraterende ooggel Hydra Beauty Gel Yeux die zich specifiek richt op het bestrijden van wallen en kringen.

Zowel de hydraterende mist als de ooggel (en ook de andere producten uit deze Hydra Beauty-lijn) bevatten een exclusief extract gewonnen uit bloemblaadjes van de Camelia die gekoppeld zijn aan de intense antioxiderende werking van Blue Ginger PFA voor een optimale hydratatie.




Het unieke Eye Complex (exclusiviteit Chanel) doet alle tekenen van vermoeidheid verdwijnen terwijl het ook de microcirculatie stimuleert. Op die manier worden donkere kringen aangepakt en worden wallen aanzienlijk verminderd. 

Persoonlijk hecht ik heel veel belang aan een goede oogcrème of gel omdat de zone rondom de ogen het snelst veroudert. Rijke vette crèmes, daar heb ik het niet zo voor en al zeker niet in de ochtend omdat deze mijn make-up vaak lijken te ruïneren.


Deze Hydra Beauty ooggel komt in een handig pompje en heeft een frisse, aangename textuur die ook nog eens super comfortabel aanvoelt. De gel versmelt onmiddellijk in de huid en maakt de oogzone precies ook een beetje gladder, of zo voelt het toch!

Ik gebruik de ooggel ondertussen elke ochtend, hij geeft me een instant fris gevoel en zorgt voor een minder trekkerig gevoel gedurende de dag. Pluspunt: hij bevat geen parfum. 's Avonds gebruik ik dan weer een specifieke crème die zich meer richt op anti-aging maar je kan deze gel natuurlijk 's morgens én 's avonds gebruiken.


Nadien kan ik makkelijk mijn concealer en de rest van mijn make-up aanbrengen, wat met deze ooggel net een tikkeltje makkelijker gaat. De pompflacon laat helaas niet zien hoeveel product er nog in het flesje zit maar da's slechts een klein detail.

Jullie lezen het al, ik ben fan en heb mij zelf meteen al een tweede flesje aangeschaft.
Een aanrader!


De Hydra Beauty ooggel is verkrijgbaar bij de parfumerie.
Prijs: 49 euro (15 ml)




7 reacties

  1. Oh, waarom doe jij altijd Chanel producten op mijn wish list verschijnen :-D Maar ik ben bijna jarig, misschien moet ik voor deze gaan ;-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed! Ik vind een goeie kwaliteitsvolle oogverzorging wel erg belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het hydra beauty serum vind ik goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een oogcreme zorgt bij mij vaak voor tranende ogen dus ik doe dat alleen 's nachts, maar dit serum lijkt me echt geweldig! bedankt ik ga hem denk ik proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gebruik je het niet te dicht bij je ogen? Ik heb beruchte traanogen bij oogmake-up maar met oogcreme nergens last van omdat dat niet zo intens dicht bij de oogbol komt maar meer de huid om het oog verzorgt.

      Verwijderen
  5. Hmm, hij klinkt wel érg goed! Toch maar op de wishlist zwieren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt veelbelovend, hij staat ook op mijn wish list!

    BeantwoordenVerwijderen