BOBBI & KATIE MINI BRUSH SET

vrijdag, september 27, 2013


Als aanvulling op de nieuwe Rich Chocolate collectie bracht Bobbi Brown een handig all-in-one palette voor de ogen, wangen en lippen uit, samen met een schattige mini brush set waarmee je feilloos de perfecte make-up aanbrengt, thuis of onderweg. Beiden zijn geïnspireerd op het actieve leven van actrice Katie Holmes die tevens het gezicht is van het merk.

Aan het Bobbi & Katie Palette kon ik nog net weerstaan, de Mini Brush Set daarentegen...  En zo trok ik nog tijdens mijn vakantie naar Brussel om zeker zo'n Bobbi & Katie Mini Brush Set te kunnen bemachtigen, limited editions kunnen namelijk heel snel de deur uitgaan!




Het chocoladebruine make-up tasje heeft twee compartimenten dat je makkelijk kan openritsen. Eentje waar je de meest noodzakelijke make-up spullen in kwijt kunt en een waarin je de 4 bijgeleverde mini borstels kan stoppen. 


De 4 bijgeleverde make-up borstels (Face Blender, Eye Sweep, Eye Shadow en Smokey Eye Liner) worden omschreven als mini en dat zijn ook echt. De borstelkop is misschien wel vrij vergelijkbaar qua grootte aan de full sizes maar de handvaten zijn echt wel heel mini, wat dan weer extra handig is voor in de handtas natuurlijk!



Alle vier de borstels zijn superzacht en heel mooi afgewerkt! Iets wat niet altijd het geval is bij andere merken. De chocoladebruine handvaten hebben een opvallende fuchsia gravering wat zeker voor een leuk detail zorgt.

Tot hiertoe ben ik heel tevreden over de set, ondanks de kleine handvaten van de borstels. Ik heb deze set in eerste instantie gekocht voor onderweg of op vakantie en daar is hij volgens mij het meest geschikt voor.


De Bobbi & Katie Mini Brush Set is exclusief verkrijgbaar in de Bobbi Brown Store Brussel, Cosmeticary webshop en De Bijenkorf Amsterdam.

Prijs: 65 euro
(limited edition)



8 reacties