PERSOONLIJK: INSTAGRAM #JULI

vrijdag, augustus 02, 2013


De maand juli was fantastisch! Zonnig, warm en bij momenten zelfs een beetje tropisch. De ventilator, die draait hier ondertussen op volle toeren terwijl de nodige flessen water (én wijntjes) #oeps, massaal gestockeerd worden.

Ook mijn nagels krijgen deze dagen extra verzorging, vooral de nagelriemen die door het warme weer wel uitgedroogd lijken.





Dit nagellakduo 'Electric Tropics' van Dior dateert ondertussen al van twee zomers geleden maar is nog steeds m'n grote zomerfavoriet! Ik vind 'Paradise' zonder twijfel één van de mooiste zomerlakjes die Dior heeft uitgebracht. Jammer dat ik er toen geen twee kocht!



Volg je mij op Instagram dan heb je het vast wel al gezien, ik heb een nieuwe camera! Weer één, denk je? Wel, de Nikon J2 was met z'n huidige lens niet echt het ideale toestel voor productfotografie, zeker niet bij minder zonnig weer. 

Ondertussen is die bij vriendje beland en heb ik een Sony NEX-3N aangeschaft. Die heeft een grotere beeldsensor wat dan weer zorgt voor een hoge lichtgevoeligheid waardoor je ook in donkere omstandigheden kan fotograferen. 


Niet goed voor de lijn, maar zooo lekker! Wafel met slagroom...


Ik was al fan van de shampoo en conditioner uit het Volumetry-gamma van L'Oréal Professionnel (klik hier voor het artikel), deze volumespray is dus zeker welkom!


Vorige week kocht ik ook de Conditioning Brush Cleanser van Bobbi Brown nadat ik er zoveel goede dingen over gelezen had. Mijn eerste indruk is positief. Review komt eraan!


Van Caudalie kreeg ik in december deze leuke kerstkaart waar een aantal zaadjes van de druivelaar in verwerkt zitten. Hoe origineel! Die heb ik nu uitgeplant, nadat ik ze in water heb laten weken. Ik ben benieuwd!   


Bourjois bracht recent een aantal leuke glossjes in penvorm uit. Dit is de Colour Boost in de kleur 'Peach on the Beach', een favoriet!


Ook al heb ik nog geen vakantie, een dagje aan zee is ook wel leuk. Hier was het lekker genieten aan het strand van De Haan.


Heerlijk, die potjes ijs van Ben & Jerry's! Mijn favoriet is die met gekarameliseerde pecannootjes.


Sinds ik het voedingssupplement Zon Intensief van Oenobiol neem, merk ik dat m'n bruin kleurtje veel egaler is en ook minder snel vervaagt. Dit voedingssupplement biedt echter geen zonnebescherming, een aangepaste zonnecrème blijft dus nodig!


Grote liefde voor mijn Ti Sento ring! 


We willen er liefst nog niet meteen aan denken maar de herfstcollecties doen stilaan hun intrede. Deze twee lakjes komen uit de collectie Rouge Allure Moirée van Chanel die vanaf nu in de winkels ligt! Prachtig!




Fijn weekend iedereen!
xoxo

  


7 reacties

  1. Paradise blijft ook een van mijn favorieten, zit aan mijn tweede flesje :)
    Veel plezier met je nieuwe camera!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk overzichtje, meid! Wat is je ring mooi, en hoe cute dat de pootjes van de kat bij op de foto staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The Vermonster ! Bijna niet te vinden hier. Mooie ring trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Peach On The Beach is echt zoo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. peach on the beach is hier ook favoriet :d en naar die spray van Loreal pro ben ik ook wel benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thx ladies!

    @Redhotjillypeppers: Echt? Hier gewoon verkrijgbaar bij Delhaize ;-)

    BeantwoordenVerwijderen