MINI SHOPLOG 'SLUIS'

woensdag, augustus 14, 2013


Als je ooit al eens in het Nederlandse Sluis geweest bent zal deze foto met de korenmolen 'De Brak' je wellicht bekend voorkomen. De molen zelf wordt helaas niet meer gebruikt, wel is er een leuke brasserie aangebouwd waar je na een namiddagje winkelen heerlijk kunt nagenieten.





Buiten de vele drogisterijen en kapperswinkels die Sluis telt valt er hier niet zo heel veel te beleven vind ik, waardoor ik na een uurtje of twee meestal terug in de auto zit. Met een nieuwe voorraad haarproducten weliswaar óf andere leuke dingen die ik niet kon laten liggen, zoals afgelopen zondag...  



Bij Etos kocht ik deze Cuticle Balsam van Trind. Ik heb de laatste tijd enorm veel last van droge nagelriemen, misschien helpt deze wel! Een nieuwe 'Mademoiselle' van Essie mocht ook mee naar huis. 

De rieten shoppingtas waarvan jullie enkele details zien vond ik bij Kruidvat voor nog geen 7 euro, een koopje dus! Hopelijk komt ze nog van pas tijdens mijn vakantie die volgende week eindelijk begint!


Ook bij Kruidvat kocht ik de False Lash Effect mascara van Max Factor in promotie! 1+1 gratis= superdeal als je het mij vraagt! Ik heb al spijt dat ik de nieuwe Clump Defy ook niet heb meegenomen want die is ook heel goed!


Hebben jullie nog leuke dingen gescoord?




7 reacties

  1. ik ben er al lang niet meer geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes! Ik hou me voorlopig effe in. Ben volgend weekend in België en ik ga daar vooral shoppen :-) Muchos cheaperos!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt al jaren geleden dat ik nog eens in Sluis ben geweest. Wel leuke aankoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat grappig ik woon 10 minuutjes van Sluis af! Vind het ook niet zo super haha! Wel leuke spulletjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geshopt! Sluis is wel fijn, zeker met al die drogisterijen! Ben je ook in de Mooi Parfumerie binnen geweest? Daar kan ik toch wel een uurtje in rondlopen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Marijke: Mooi Parfumerie is inderdaad een echte aanrader! Heel netjes en zoveel leuke merken :D

    BeantwoordenVerwijderen